Chciałbym się podzielić swoim doświdczenie z ostatnich kilku wypadów nad wielkopolskie jeziora, i przy okazji zasięgnąć porady na przyszłość.
Biorąc pod uwagę forum oraz rozmowy z baardzeij dosaidczonymi wędkarzami, psotawiłem ostatnio na zanęty Sensas i do Bremes 3000 dodaje: Epiceine Bremix Brasem Przyprawa do piernika (polecane przez mojego dziadka który łowi już kilkadziesiąt lat) Kukurydza zanętowa Traper Wanilla.
Teoretycznie jest to zanęta bardzo "Leszczowa". Ostatnio za każdym razem na ilość ryb nie mogłem narzekać, aleby w 90% były to karasie, czasami zdarzył się troszkę większy Lin, a Leszcza teortycznie nie złowiłem rzadnego. Nie ma w tym nic złego, ale biorąc pod uwagę, że raczej zanętę ukierunkowuję na Leszcza a łowie Karasie, to może warto by było zmienić ją na taką przeznaczoną na Karasie i łowić ich być może jeszcze więcej(większych).
Chciałbym poznać wasze zdanie gdyż jestem dopiero początkującym wędkarzem.
Może leszcza po prostu w łowisku nie ma? Skoro karasie i liny, to pewnie płytko, a leszcz preferuje jednak nieco większe głębokości... (2019/08/18 16:05)
Z mojego punktu wiedznie możeby być tak, że po pierrwsze mniej zanęty wiecej robaków, po drugie mieszanka bardziej domoczona, gdyż z tego co zauważyłem przynajmniej w moich stronach, karasie lubia pracującą mieszankę. (2019/08/19 12:36)
Leszcze to odkurzacze i mają gdzieś czy TY dasz im zanete linowa.karasiowa.czy karpi owa. Dla nich liczy się to ile im dasz grubego towaru w czopowania kosza i donecaniu lowidka (2019/08/20 08:39)