Karaś porady i opisy

/ 4 odpowiedzi
Witam:)
Mam prośbę, czy moglibyście powiedzieć mi coś o tej rybce?:)
Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze mało wiem a chcę zacząć od karasia:)
Chciałbym dowiedzieć się kiedy i gdzie żeruje, na co łapać karasia, jakiej zanęty używać, sprzętu itd:)

To co udał mi się zebrać, lecz nie wiem czy to wystarczy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Spławik:

                Najlepiej od 1-3g, dobrze zanurzony.

Przynęta:

                Kukurydza, czerwony robak, biały robak.

Zanęta:

                Karasiowo-linowa, mleko, miód, garstka przynęty.

Kiedy łowić:

                Dni raczej pochmurne, wietrzne o wyrównanym ciśnieniu, wczesna wiosna, ranek.

Gdzie łowić:

                2-3 metry od trzcin, tataraków, grążeli.

                Miejsca o spokojnym nurcie, jeśli to rzeka.

Jak łowić:

Na haczyk zakładamy od 2 do 5 białych robaków(ilość zależy od przynęty).

Grunt powinien oscylować granicach od 20cm do 1metra.

Nieprzesadzany z zanętą, gdyż spowoduje to przejedzenie się ryby i brak brań po jakimś czasie na naszej wędce.

Na branie najlepiej trochę poczekać bo te ryby dość długo próbują przynęty a dopiero potemją połykają.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Liczę na waszą pomoc:)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

u?ytkownik116538