Zaloguj się do konta

Kanał Żerański

utworzono: 2012/10/19 11:00
tapi75

Ponawiam czy był ktoś ostatnio na kanale ? co z płocią ? [2014-11-08 19:33]

Merkusz

Spoko właśnie się pakuje i jadę z rana (9.XI) i pewnie 10.XI i 11.XI . Pogoda nie zachęca :( . Zdam relację jak wrócę .Pozdro [2014-11-08 22:48]

tapi75

Merkusz zdaj relacje co w niedziele 9 się działo to może i ja pojadę w poniedziałek czy wtorek , a może jakiś wspólny wypadzik ?
[2014-11-08 23:06]

Merkusz

Byłem i wróciłem . Mało płoci ale jest ale za to okoni i uklei od zatrzęsienia :) . Jest szczupak ale tylko na żywca łapany . W sobotę padło kilka szczupaków 74 cm oraz klika między 50 cm a 70 cm (ja niestety 0 ). Pojawia się duży okoń ale tylko na żywca (m.in. jakiś jegomość wychaczył takiego że tylko na starych zdjęciach WW można obejrzeć , było to piątek). Dziś koło SP multum luda także byłem tylko na odwiedzinach i pojechałem na "swoje" miejsce . PSR dziś dwa razy mnie sprawdzało . [2014-11-09 15:19]

Likaon

Witam.

Na jakim odcinku byłeś, jeżeli to nie tajemnica ?
[2014-11-09 17:31]

tapi75

Bardzo dziękuje za odpowiedź pozdrawiam
[2014-11-09 18:40]

tapi75

A powiedz jeszcze jak z leszczykiem ? [2014-11-09 19:14]

Merkusz

Leszcze łowią ale jest ich nie wiele ale za to są spore.Jutro jadę na 6.00 koło mostu w Kobiałce jak by co :) i we wtorek też tam będę . [2014-11-09 20:43]

tapi75

Widzisz cholera jakbym wczoraj to przeczytał to byśmy dziś się spotkali ,ale jeszcze będzie okazja [2014-11-11 15:55]

jarcyk18

Koledzy i jak tam wyniki na kanałku. Lowicie na odcnku w giełdzie . Czy teraz pod nieporęt trzeba jeżdzić . 
  Pozdrawiam  [2014-11-16 11:31]

Dzis w godz. 9-14 bylem w Nieporęcie przy straży i 3 malutkie płoteczki  do 14 cm
[2014-11-16 17:50]

tapi75

Czyli dalej lipa na kanale my byliśmy wczoraj z kolegom Merkuszem i lipa brały tylko super jazgarze  i trochę okoń na ochotkę atakował . Dajcie znać jak coś się ruszy na kanale mam na myśli płoć [2014-11-16 18:04]

jarcyk18

Koledzy ja jutro podjadę może na port ,albo przy giełdzie samochodowej. Dam znać jakie efekty.Pozdrawiam [2014-11-17 11:38]

tapi75

ok daj znać co się dzieje nie zapomnij pozdrawiam [2014-11-17 22:07]

Merkusz

Ok jarcyk18 czekamy na info od Ciebie :)  . [2014-11-17 22:32]

jarcyk18

No i byłem na 3 godzinki. 18,11,2014.    Efekt łowiłem przy starych młynach na spławik 2 godziny i nic,nawet uklei. Wyciągnełem jeszcze spining na godzinke przy wypływie kanałku bródnowskiego .NIC NIC - chociaż łowiłem na duże przynęty typu szczupakowe. Pozdro [2014-11-25 22:06]

jarcyk18

NO i kolejna wizyta na kanałku dzisiejszego dzionka. 2 godziny ze spławikiem no i zero ryb na haczyku.           ;( :( [2014-11-27 16:09]

tapi75

A gdzie kolego siedziałeś w zakolu to widziałem troszkę płoteczka skubała ? [2014-11-27 18:48]

mg20

płoteczkę radzę na pineczkę połapać na pierwszym spadzie ,jest też tam bardzo dużo okonia. Co ze spinningiem czy lepiej na żywczyka

 

[2014-11-28 20:43]

tapi75

na pineczkę ni cholery nie bierze tyko ochotka [2014-11-28 21:39]

mg20

to dodaj jedno opakowanie pinki do zanęty. [2014-11-29 22:03]

tapi75

Jak chłopaki dziś połowy na kanale ? [2014-11-29 23:25]

Spawciu

wczoraj z kolega byliśmy ze spinem  , to tylko jeden sandacz 40cm

niestety ale to ostatnie dni , jedyne miejsca gdzie można łapać to na samicy w nieporęcie , bo już nawet przy czarnej zamarzlo , poza rzeczką
[2014-11-30 12:15]

Likaon

Witam.

Był ktoś może na K Ż. Puścił lód, czy dalej trzyma ?
[2014-12-07 17:30]

Merkusz

Ja byłem dziś nad Kanałkiem w porcie nr 3 (obok złomowiska) na lód już wchodziłem tak na 20m. od brzegu a ważę 100 kg. [2014-12-31 15:59]