Zaloguj się do konta

Kanał Żerański rybostan gdzie się ustawić

utworzono: 2012/06/20 09:53
onix101

Witam kolegów wędkarzy mam pytanie odnośnie wymienionego w tytule kanału. Jestem początkującym wędkarzem i chętnie bym się wybrał na kanał w najbliższą sobotę. Czy znajdzie się jakaś dobra dusza która podpowie gdzie i na co łowić i przede wszystkim co tam teraz można złowić. Wiem że wiele tego typu info. jest na forum ale wszystko jakieś nieaktualne. A może ktoś wybiera się tam lub w inną fajną miejscówkę w okolicy Wa-wy w najbliższą sobotę i jest w stanie pokazać jakieś miejsca i metody połowu. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
[2012-06-20 09:53]

szymgreg81

Witam! Nad kanałkiem praktycznie można łowić z każdego miejsca metodą spławikową i gruntówką.Wg mnie dobrym miejscem jest Kobiałka. Dno jest zróżnicowane miejscami muliste, kamieniste i zarośnięte. Głębokość od 1,5 do 2m.Najlepiej jest przyjechać z rana i dobrze zanęcić. Ja sam preferuję metodą spławikową na 2 wędki, łowię na białe robaczki i kukurydzę. Mnie się trafiały płocie ponad 20 i większe, największy płoć 35cm,złowione przeważnie na kukurydzę. Ojciec był ostatnio nad kanałkiem i złapał 1 rybę na cały dzień ale lina 2kg. Połamania:)
[2012-06-20 11:13]

onix101

A może podpowiedź jakiej zanęty użyć?
[2012-06-20 11:32]

szymgreg81

Czasem kupuję zanętę Gutkiewicza ew płatki owsiane i kukurydza. To mi zupełnie wystarcza. 
[2012-06-20 12:22]

kubaczy

Witam,
ja łowię na kanałku w okolicy Kobiałki. Ryba tam jest przyzwyczajona do dobrej zanęty. Wczoraj przesiedziałem cały dzień i nic. Łowie na kukurydze i białego robaka. Ok. godziny 16 pod lustrem wody zaczęły pływać szczupaki  spining też się przydaje:) Kiedyś jeździłem do portu w okolice Auchan przy Modlińskiej tam brania były częstsze niż na Kobiałce. Generalnie kanałek polec cisza spokój dobra zanęta i czekać na wyniki:) Pozdrawiam
[2012-06-20 18:32]

onix101