Zaloguj się do konta

Kanał Dwory Oświęcim-jakie wyniki?

utworzono: 2011/11/07 10:59
czarny13

Witam mam sie tam zamiar wybrac w piatek na spining.

Jak z ryba wspolpracuje z wedkarzami :) czy cisza.

Jak ktos ostatnio byl niech napisze co i jak.

 

[2011-11-07 10:59]

czarny13

??? [2011-11-07 22:07]

mariusz260877

podobno tam kicha moi znajomi tam wędkują  ale nie polecam ryba tam po prostu  śmierdzi koszyczek z zanętą też  [2011-11-07 22:30]

Majster 81

Ha Ha Ha -byłeś tam kiedyś , jeśli nie, nie wypisuj bredni. Ryba nie śmierdzi ,kanał jest czysty , ktoś kto jeździ systematycznie to wie, co do znajomych -jak rybka bierze to Ci powiedzą , że śmierdzi , a dla tego Byś tam po prostu nie pojechał . Pozdrawiam
[2011-11-08 06:50]

mariusz260877

JESTEM PRAKTYCZNIE MIEJSCOWY kolego śmierdzi i tyle dlatego  łowie na ujściu ,SKAWIE,SOLE I WYŻEJ tam iest dobre miejsce na zawody i dlatego się tam odbywają .I nie pisz o systematycznym łowieniu złowiłem tam wiele sztuk ale jest tak jak pisałem wyżej .Nie pisze że niema ryby .jechać pobawić się  jak najbardziej [2011-11-08 09:39]

Majster 81

Kolego czarny 13 jedź ,sprawdź , przekonasz się ,czy rybka "ŚMIERDZI", czy rybka bierze(gryzie)  .Polecam to łowisko , nie jest to łowisko proste , lecz jak trafisz możesz ładnie połapać okonia , szczupaka no i sandałki też się trafiają ,co do białej ryby trafiają się potężne łopaty (leszcz).Co do "Śmierdzącej " ryby jak tu poprzednik opisał - mnie osobiście to zaskoczyło - po prostu nie spotkałem się , no chyba , że akurat Mu trafił się jakiś ŚMIERDZĄCY egzemplarz .
[2011-11-08 17:39]

czarny13

majster napewno pojade i ocenie co tu komu smierdzi :) [2011-11-08 21:44]

szczepcio

Nie raz tam rybki poławiałem i nie śmierdziały mi?
[2011-11-09 08:20]

endriu131

Ryby są do łowienia , a nie do wąchania , kanał dwory to łowisko ciężkie i wymagające
[2011-11-09 14:47]

siri34

Ja z kumplem wybieramy sie tam w ten weekend na szczupaka z żywcówkami gdzie się tam ustawić?Jest w ogóle szansa tam złapać szczupłego bo ja tam raz byłem i to na białą rybkę nastawiony
[2011-11-09 16:34]

Majster 81

Szansa jest no i szczupak jest , lecz prócz szczupaka jest i SUM i to nie mały
[2011-11-09 19:31]

szczepcio

Ja z kumplem wybieramy sie tam w ten weekend na szczupaka z żywcówkami gdzie się tam ustawić?Jest w ogóle szansa tam złapać szczupłego bo ja tam raz byłem i to na białą rybkę nastawiony

Jadąc od Oświęcimia Nadwiślańską w kierunku Dwory Drugie przed kanałem skręć w prawo i jedź do mostku co wpada strumyk.Tam coś już znajdziesz.
[2011-11-10 09:07]

siri34

hej był ktoś z Was ostatnimi dniami na dworach?Kumpel dziś był i szczupłego 69wyciągnął ale to jedno branie na cały dzień z tego  co mówił przez telefon . A co u Was?
[2011-11-12 17:00]

siri34

Hej Panowie macie jakieś wieści z dworów?Był już ktoś?
[2012-03-10 13:06]

skunio87

Witam. Jutro uderzam na feederka. Dam znać jak coś. [2012-03-16 18:55]

szczepcio

Słyszałem że kanał jest  jeszcze skuty lodem.
[2012-03-16 22:11]

skunio87

Witam. Obeszło się bez brań. Pogoda super ale ryba nie chodziła. Może dlatego że łowiłem od 9.00 do 12.00 a woda nagrzana jest popołudniu i wtedy bedziewieksza szansa na złowienie.  Kanał jest cały odmarzniety i to od tygodnia conajmniej. Jestem miejscowy wiec masz pewną informacje. Pozdrawiam. [2012-03-17 16:16]

CZzesio

Witam :)  Szkoda , że bez brań ...:(  ale w sumie niezłe wieści ...lody puściły , teraz troszkę słoneczka i powinno się ruszyć. A tak z ciekawości zapytam , jak wygląda Wisła? Duża woda ?         
[2012-03-17 16:27]

pablo26ch

Byłem dzisiaj w okolicach ujścia przemszy przy starym cumowisku barek,od 14 do 17 niestety bez brań.Stan lekko podwyższony ale niezbyt.Pogoda jak latem.Tyskie weszło gładko.Ryby chyba były w innym szynku.Pozdrawiam.
[2012-03-17 20:09]

hudzik

Znajomi dzisiaj byli na Dworach , oraz na Wiśle w Oświęcimiu , bez kontaktu z rybą, pewno musi się jeszcze woda nagrzać. Interesuje Mnie jednak  taki kanał z zrzutem ciepłej wody do Wisły ,który znajduje się ok 1km za rurą , może ktoś ma jakieś informacje jak tam z rybą.?

[2012-03-18 14:04]

skunio87

Witam. Wisła nadal wysokai płyną śmieci, czekać czekać czekać :) [2012-03-19 14:40]

CZzesio

Witam :))   Dzięki za informacje :) i czekam  niecierpliwie ...czekam ;)))
[2012-03-19 16:18]

skunio87

Witam. Na kanale przy ujściu rz. macochy ruszyły sie uklejki. Połapałem kilka bez necenia. Hitem okazała się czerwona pinka. Pokazały się też karpie na tej płyciźnie. Koło spławika przewalił mi sie prosiaczek koło 4kg i kilka płuwało po środku płycizny. Wyglądało tak jakby atakowały narybek. Woda na wiśle powoli opada. [2012-03-21 15:12]

CZzesio

Cześć :)) Ojojoooojjjjjjjjjjjj.........ciągnie mnie , co raz bardziej ciągnie ...:)) U mnie w okolicy   wody jeszcze pokryte lodem :(
[2012-03-21 16:39]

Kowal73

hej był ktoś z Was ostatnimi dniami na dworach?Kumpel dziś był i szczupłego 69wyciągnął ale to jedno branie na cały dzień z tego  co mówił przez telefon . A co u Was?

kolego mam pytanko,,,,który to okręg lub czyja ta woda że szczupłego tam się już w torę chowa? ja to już się maja nie mogę doczekać,,w tedy mu okres ochronny mija .pozdrawiam.
[2012-03-21 17:07]

filip243

witam.

mam pytanie czy w tych okolicach znajduja sie jakies kleniowo jaziowe opaski.

dzieki

[2012-03-21 17:45]