Kamizelka wędkarska Jaxon Lux czy Graff?

/ 7 odpowiedzi

• konto usunięte

Wędkarstwo morskie
Witam!
Panowie, w przeciągu najbliższych kilku dni chciałbym wybrać sobie jakąś kamizelkę do spinningu. Niestety w tej materii jestem kompletnie zielony, ale rozważałem dwie opcje- jaxon lux za 138 albo graff w podobnej cenie (muchowa, albo spinningowa z membraną). Uważacie, że która jest lepsza? Ja póki co stawiam na graffa, ale nie jestem całkowicie pewien. Kryteria jakie musi spełniać moja kamizelka to z pewnością zaczep na podbierak, ciemniejszy kolor (np. khaki) i może nie kosmiczna, ale wystarczająca ilość kieszeni (2 pudełka z przynętami, jedno maleńkie na krętliki, agrafki itp, dokumenty, telefon, aparat fotograficzny i odczepiacz wraz ze szpulą przyponówki karpiowej).
Poza tym chyba chętniej wybrałbym wersję muchową- raz, że latem się nie ugotuje i dwa, dlatego że w dalszej perspektywie mam zakup spodniobutów i nieco głębsze brodzenie, być może nawet z muchówką ;) Chyba, że macie jakieś uwagi, które mogłyby mi wybić z głowy wersję muchową.
Co byście wybrali? Czy macie jeszcze jakieś przyzwoite kamizelki? Najchętniej chciałbym poznać opinie od użytkowników tych dwóch wymienionych kamizelek.

Ps. wiem, że o kamizelkach był już założony temat, ale traktował on o 2 modelach kamizelek dragona, a te mnie wybitnie nie interesują, gdyż w moim odczuciu wyglądają jak bannery reklamowe :)
u?ytkownik31907

majowe wydanie wędkarskiego świata zachęcam do przeczytania artykułu jaka kamizelka (2010/05/11 11:35)

bea

Osobiście polecam kamizelki firmy GRAFF z Wałcza. Ojciec ma jedną z nich jest zachwycony. Świetny materiał, spora ilość kieszeni, ogólnie bardzo funkcjonalna.
Uprzedzam, że cena oscyluje ok. 150,00zł (2010/05/11 11:37)

u?ytkownik13410