Kamera podwodna w wędkarsktwie

/ 15 odpowiedzi

  • konto usunięte

Witam, ciekawy jestem opinii wędkarzy, którzy stosują kamerki podwodne do obserwacji podwodnych ma się rozumieć:) Od pewnego czasu zamierzam zakupić kamerę, tylko mam pewne wątpliwości. Przede wszystkim na jaką odległość ona widzi i jakiej jakości jest to obraz, bo w reklamach wszystko pięknie, ale jak w życiu?. Wiadomo, że zależy to od przejrzystości wody w danym akwenie i od głębokości i najlepszy wynik będzie przy max klarownej wodzie. Zamierzam zastosować kamerkę do obserwacji dna w rzecznym nurcie, głównie jak pracuje zanęta no i oczywiście chciałbym zobaczyć jak zachowują się ryby. Dzięki za informacje, choć nie spodziewa się wielu, bo chyba p[rawie nikt tego nie używa
egzekutor


widzialem na tym forum jednego wędkarza pindel ma filmy podwodne (2013/03/02 16:38)

użytkownik108412


widzialem na tym forum jednego wędkarza pindel ma filmy podwodne

a no to dzięki poszukam (2013/03/02 16:46)

cinek123


u nas na jeziorku malem okazje widziec taka kamerke. na lodzie pare dni temu. jezioro czyste. widac bylo plotki i leszcze ale nie wiem jak tam sie odleglosc ocenia. widac dobrze. kamera z tanszych za 2000 zl. (2013/03/02 21:20)

użytkownik108412


ciekawe jak na rzec w nurcie. Co prawda widziałem fajne filmiki na you tube bardzo profesjonalnie zrobione chyba angielskie, właśnie w rzece w mocno przejrzystej niegłębokiej wodzie jak brzany i klenie napychały się rzucaną zanętą. Ciekawe jak byłoby widać np w 1,5 metrowej rynnie dajmy na to w Warcie kiedy woda jest dość klarowna. Bardzo mnie korci zapuścić taki peryskop na upatrzone rynny z dużym uciągiem i dość głębokie, bo tam ryb się nie wypatrzy nawet przez najlepsze okulary, za głęboko. A interesuje mnie, czy występują tam brzany lub świnki, które są już w warcie prawie niespotykane (przynajmniej w okolicach sieradza). Na wędkę nie udało mi się jeszcze złowić w ostatnich kilku latach, wcześniej brzanki mi się trafiały (2013/03/02 22:03)

cinek123


patrzylismy na 6-7 metrach i dobrze widac bylo. niewiem jak z rzeka. mam zamiar kupic ale to do lata poczekam. moze na rynku cos sie ruszy. w plynacej wodzie to trzeba by do kija kabel mocowac bo z nurtem by plynal. cienki i gietki jest. ochotke na dnie bylo widac jak sie rusza. i ryb nie ploszyla (2013/03/02 22:25)

użytkownik108412


patrzylismy na 6-7 metrach i dobrze widac bylo. niewiem jak z rzeka. mam zamiar kupic ale to do lata poczekam. moze na rynku cos sie ruszy. w plynacej wodzie to trzeba by do kija kabel mocowac bo z nurtem by plynal. cienki i gietki jest. ochotke na dnie bylo widac jak sie rusza. i ryb nie ploszyla

tak właśnie myślałem, żeby zapuszczać ją na jakimś wysięgniku typu długi kij. Muszę się upewnić, czy w rzece się sprawdza bo nie chcę kupić w ciemno i potem tego nie używać. Już widzę co sobie pomyślą obserwatorzy jak zobaczą, ze zapuszczam kabel na kiju do wody:)) Pewnie będzie trzeba nakleić sobie napis na plecach "NIE ELEKTRYK" żeby nie wylądować w wodzie:)) Swoja drogą takie obserwacje podwodne po zanęceniu to byłaby kopalnia wiedzy, bo np za cholerę nie wiem ile tak na prawdę moje kule stoją i jak się zachowują poszczególne z różną ilością kleju (2013/03/02 22:44)

HeadAche


ten kogo na to stać... (2013/03/03 00:14)

użytkownik123415


POlecam Kamerka Go Pro Hero 3. Typowa kamerka do sportów ekstremalnych. A cena bajecznie niska. Zapis na kartach microSD i w rozdzielczosci Full HD :) Tutaj macie próbke jej mozłiwości :)
http://www.youtube.com/watch?v=A3PDXmYoF5U (2013/03/03 01:30)

użytkownik123415


Dodam ze praktycznie kazdy kto nagrywa filmiki ze tak sie wyraze Extreme uzywa tej kamerki. Bardzo popularna a cena za ok 1400 zl z roznymi pierdolami typu mocowanie do kasku itp :) (2013/03/03 01:34)

cinek123


za 1400 to mozn kupic echosonde i to dupna a co pisac o kamerze za ta kase. lustrzanki nie kupisz. kamery dobrej nie kupisz a co ta pod woda zeby dobrze dzialala. nie ma co sie ladowac w tanioche. (2013/03/03 01:49)

cinek123


dzisiaj caly swiat wyprodukowano w Chinach... (2013/03/03 01:52)

użytkownik123415


Kolego za 1400 kupisz dobra kamere. A dokladnie ta co pisalem o niej wczesniej. Go Pro Hero 3. Ekstremalna kamera z Full HD na karty pamieci. W zestawie obudowa do nagrywania pod woda do 60 m. Czego chciec wiecej? (2013/03/11 21:04)

Daishi


http://sts-kamery-podwodne.eu/ (2013/03/11 23:26)

arekbait


Kolego za 1400 kupisz dobra kamere. A dokladnie ta co pisalem o niej wczesniej. Go Pro Hero 3. Ekstremalna kamera z Full HD na karty pamieci. W zestawie obudowa do nagrywania pod woda do 60 m. Czego chciec wiecej?

fajny sprzęcik:) i faktycznie nie taka droga:) (2013/03/12 06:27)

Iras1975


Witam, kilka razy miałem okazję oglądać podwodny świat na czymś podobnym do tego:
http://www.zbik.pl/elektronika/kamery-podwodne/kamery-aqua-vu/aqua-vu-fishtv
Super sprawa dla karpiarzy chcących dokładnie sprawdzić co zalega na dnie w miejscu łowienia, my używaliśmy głównie do kontrolowania czy ryby wyjadają podaną w łowisko zanętę. Taka kamera to bardzo pomocny sprzęt, ale warunkiem jest w miarę czysta/klarowna woda.
(2013/03/12 09:46)