Jokers w zanęcie-jak stosować?

/ 4 odpowiedzi
Witam , pierwszy raz będę próbował łowić na Jokersa , jestem w tym zielony i mam kilka pytań , mianowicie : 

1) Jak go podać ? W sensie czy mam go dodać do zanęty , czy do ziemi bełchatowskiej lub gliny ?

2) Kule wrzucać do wody zmieszane z Jokersem i z gliną , czy z zanęta i Jokersem ?
bonek18

Jokersa miesza się z gliną lub z ziemią.
Ogólnie jokersa nie dodaje się do zanęty, ponieważ zanęta zabija larwy.
Ale z jaką gliną, ziemią i w jakiej ilości to musisz sam znaleźć recepture na dane łowisko.
W internecie jest mase tekstów opisujących podawanie jokersa. poczytaj :) (2016/09/22 00:01)

kacper-zbiczynski

Hmm...a jak zrobię w ten sposób że zanete nawilze i po paru minutach przetre ją przez siłą wraz z gliną. I następnie dodam do niej Jokersa? 
Czy muszę zrobić zanete oddzielnie chodzi mi o to że w jednym wiadrze zaneta   a w drugim Jokersa z przetarta gliną.
I potem mam wrzucać kule z Jokersem, a potem Zanete?  (2016/09/27 22:53)

użytkownik102837

Jokers nie nadaje sie do zanęt spożywczych. Ze względu na sól. Po minucie będzie z niego błoto. Zacznie obumierać, stanie sie nieestetyczny i atrakcyjny. Wystarczy podać w ziemi czy glinie i po problemie. Nigdy w zanęcie i to podstawa. Ja do koszyka przygotowuje sobie taką miesznkę ze jak chcę podaj jokersa to rozrabiam gline argile i dodaje jokersa. Oraz taką mmieszankę pakuje do koszyka.  (2016/10/21 19:16)

LYSY