Zaloguj się do konta

Jezioro Gołdopiwo

utworzono: 2014/02/03 22:37
mhg

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak tam z rybkami na jeziorze Gołdopiwo. Jeżdżę na Mazury i Kaszuby już od paru lat. Efekty tych wyjazdów są różne. Jeśli ktoś ma info o tym jeziorze z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
[2014-02-03 22:37]

Vayshan

Jak w wakacje byłem w Kruklankach to chodziłem, właśnie na to jezioro tak rekreacyjnie połowić, w godzinach porannych od strony plaży tej chyba najbardziej rozwiniętej, tj. z siłownią, restauracją, dwoma boiskami do siatkówki, wypożyczalnią kajaków i pomostami. Bez zanęty, jedynie parę garści kukurydzy i na spławiku meldowały się dosyć ładne płocie i okonie. Wszystko na pinkę. Kompletny spontan, a byłem miło zaskoczony rybami ;) [2014-02-03 23:22]

osa12

Są piękne wzdręgi. Ich złocisty kolor sugeruje, iż złapałeś złotą rybkę (w moich terenach są bardziej srebrzyste). Łowiłem z łodzi na białe, bez zanęty koło trzcin. Niektóre ogromne, bez podbieraka nie do wyjęcia. W ciągu dwóch dni parę setek, trzeciego nie brały. Wszystkie wróciły do wody, ale zabawa wspaniała.  [2014-02-04 07:13]

mhg

Dziękuje za info. Ja przeważnie nie nastawiam się na wielką rybę. Wystarczy mi, że mogę się pobawić. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam.
[2014-02-05 19:17]

darkonis

Pływałem tam latem od strony Przerwanek za drapieżnikiem  w ubiegłym roku. Dno dosyć ciekawe górka goni górkę strome spady itp. Ale nie odnalazłem nic prócz niewymiarowych szczupaków.Ponoć są fajne okonie ..
[2014-04-03 21:18]

psielka

Witam
Ja również od 1 lipca będę wypoczywał nad tym jeziorkiem (ośrodek Helena). Czytałem, że w wodzie pływa również węgorz. Czy ktoś z forumowiczów nastawiał się może na tą rybę?
Załamał mnie fakt braku drapieżników tj. szczupak i sandacz. Czy połowiliście okonie na tej wodzie. Jeśli tak to jaką metodą ? [2014-06-10 12:53]

psielka

No to sobie węgorza połowiłem - okres ochronny od 15 czerwca do 15 lipca - co za pech. [2014-06-10 14:08]

darkonis