Jezioro Świesz

/ 6 odpowiedzi
Witam. Jestem początkującym wędkarzem i chciałbym prosić zaawansowanych wędkarzy o pomoc. Chciałbym wybrać się na ryby jak już wyżej napisałem na jezioro Świesz. Będzie to nocna zasiadka (miesiąc lipiec). Panowie prosiłbym o kilka porad dotyczących tego łowiska. Na jaką rybę się nastawić , na co najlepiej łapać, jaka zanęta itd ;)
Z góry dziękuje za pomoc :)
Pozdrawiam Olszes16 :)
Mario18


Jak wiemy jest to woda pzw,podobno dobrze tam pilnują więc i ryba jest a najlepiej się nastawić na leszcz,płoć,karp,karaś,okoń choć dwa ostatnie to są przyłowy. Wiadomo skutecznie na gruntówke z koszyczkiem czy sprenżyną. Mój kolega łowił tam i mówił że używał zanęty o grubej frakcji z dużą ilością melasy i cocobealge czy jakoś tak a do tego albo duże mady takie typu angielskie albo troch kukurydzy z puszki. Przynęty to kombinuj bo to zależy od dnia ;) (2013/05/20 19:11)

84Bartek


Ja z kolei chciałbym wiedzieć czy można tam jeszcze złowić sandacza, czy to tylko mit i wspomnienienia? Słyszałem że pomimo stosunkowo nie dużej głębokości tej wody miały się tam całkiem nieźle i były regularnie łapane z tym, że nikt nie wie jak jest obecnie. (2013/05/21 09:49)

arbie2


Jak Mario18 pisał kontrole są a co do sandaczy podobno pływają choć żadnego nie złowiłem,a łowię tam już kilka lat i tylko białą rybę.Nocna zasiadka w lipcu i pewnie na żywca no może być różnie zależy od pogody jak będzie upalnie to lipiec i sierpień kiepski w brania ze względu na małą głębokość jeziorka i mało czystych miejscówek na nockę.Na karpia w nocy potrzeba w miarę dobry sprzęt i kilka dni nęcenia.Jako początkujący wędkarz proponuję połowić tam w dzień i poznać trochę tę wodę, są ładne leszcze i płocie.Jeśli pogoda dopisze jutro rano jadę do Świesza, zajrzyj jeśli możesz, pogadamy ,połowimy. (2013/05/21 15:30)

84Bartek