Jezioro Miedwie w ok Stargardu

/ 4 odpowiedzi
Witam jestem początkującym spinningistą i zastanawiam się nad konkretną miejscówką w okolicach Stargardu Szczecińskiego, w zasadzie najbliżej mam do jeziora Miedwie tyle że pozwolenie jest dość drogie (220 zł/rok jedno jezioro) a więc moje pytanie brzmi czy tam są ryby ?? Jeśli nie to gdzie ich szukać w moim rejonie ?? Prosze nie odpowiadać że tematów na forum było już wiele bo chodzi mi o jak najbardziej aktualne dane a to że kiedyś były tam ładne rybki nie oznacza że w dalszym ciągu tak jest. pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Lucasix


Hmm, jeśli chodzi o Stargard Szcz. to nie lepiej pojeździć te paręnaście km więcej na jeziora w okolicach Ińska, Chociwla ? W sumie niedaleko m. Łobez jest też ciekawe jeziorko i należy do PZW Szczecin, więc płacąc raz możesz na nich łapać. Sama rzeka Ina jest też ciekawym łowiskiem, choć sam nigdy na niej nie łowiłem.

Jeśli Szczecin Tobie pasuje, to polecam Kanał Parnicki oraz Odrę na wylotówce na Pomorzany.

Pozdrawiam,
ŁK (2013/02/16 20:31)

roobek


Propozycje Ińsko i Chociwel wyglądają ciekawie o Łobzie nie znalazłem nic interesującego. Oczywiście Ińsko nie należny do wód PZW Szczecin więc trzeba by wykupić zezwolenie wszystkie jeziorka GOSPODARSTWA RYBACKIEGO IŃSKO to koszt 230zł/rok, Łowienie w Chociwlu tzn wody PZW Szczecin w przypadku (2 wędki z brzegu lub spinning) to koszt 206zł/rok no i w tym mamy Odrę (okręg nr. 5) widać że wszystkie ceny są porównywalne pytanie tylko co wybrać dalej nie wiem nic o rybach w tych miejscówkach :( a sezon zbliża się wielkimi krokami chociaż dzisiaj była nad Miedwiem i jest jeszcze ostro zamarznięte. Pozdrawiam (2013/02/17 16:29)

Lucasix