Jezioro Jagodne jakie ryby można tam łowic?

/ 3 odpowiedzi
Witam.Czy ktoś był w ostatnim czasie nad jez. Jagodne (miejscowość Kozin) - chciałbym się dowiedzieć czego można się tam spodziewać tzn. jakich ryb, jaką metodą najlepiej łowić jeśli oczywiście jest co łowić? To co można przeczytać w necie w tym temacie nt. jez. Jagodne to wpisy z 2006-2009 roku. Pozdrawiam i dzięki za ew. odpowiedzi.
kacperx

Jeziorko bardzo fajne :). Połowisz sobie ale szału raczej nie będzie :/ . Jeżdżę tam od kilku lat (do Kozina) i od czasu do czasu  są całkiem dobre wyniki . Na grunt to najlepiej wieczorem wtedy bierze najwięcej i z rzadka trafi się jakiś porządny  leszcz , polecam też łowienie węgorzy kilka złowiłem na rosówkę lub fileta. Na spławik to zazwyczaj nic wielkiego typu płotka okonek leszczyk (na przynętę biały, czerwony lub kukurydza) . Przy trzcinach warto poświęcić chwile i połowić wzdręgi bo może się trafic prawdziwy okaz (moja największa to 28 cm , kilka po ok 20-25). Na spining przy wyspach, podwodnych roślinkach i różnych trzcinkach połowisz sympatyczne szczupaki zwykle do 50-60 cm,(najlepszą przynętą jest blacha alga ale rybki nie pogardzą gumą lub woblerkiem ;) ) , ale również okonie choć te lepiej będzie łowić na górkach. Garbusy najlepiej łowić na obrotówki lub wszelkiego rodzaju gumki . Kiedyś na paprocha przez trzy godziny nałowiłem kilkaset okonków po 15 cm (wszystkie wypuszczone). Jeśli chodzi o sandacza to ponoć jest go sporo ale ja nigdy go nie złowiłem :(. Wszystkim wędkarzom życze połamania kija i miłego wypoczynku :D. Pozdrawiam.

..........................................................................................................................

NIE ZABIJAJCIE RYB! (2012/07/30 16:41)

noah6

Wielkie dzięki za odpowiedź. To co napisałeś napawa optymizmem. Nie zabijajcie ryb - podpisuję się pod tym obiema rękami.Pozdrawiam - połamania kija na następnych wyprawach. (2012/08/01 21:54)

borsuchi