JESTEŚ NOWY - przywitaj się!

/ 107 odpowiedzi / 3 zdjęć

Wydaje mi sie, że takiego tematu nie było na naszym forum. Pozwoli nam się trochę lepiej poznać


Zarejestrowałes się niedawno na portalu ? - napisz kilka słów o sobie.

FranceCola


OK to ja pierwszy będę :-)

Mam na imie Rafał, konto tutaj założyłem 1 miesiąc temu. Uwielbiam łowić ryby. Łowię głównie na spławik .Moimi ulubionymi rybami, jest karp, lin, karaś, amur. Lubię łowić głównie nad jeziorami dzikimi... Łowię głównie nad zbiornikami PZW, a czasami także nad prywatnymi. Lubie także hodować ryby :-)

(2011/07/17 12:13)

jamesbond


dobra nie było wtedy tego wątku.
Cześć!Jestem Rafał. Konto na wedkuje.pl założyłem.... 2 lata temu. Lubię łowić na spinning. Moje ulubione ryby to szczupak i okoń. Lubię czuć ten pulsujący opór na kiju i wysnuwającą się żyłkę z kołowrotka oraz tykanie hamulca. Nie lubię kłusoli i mięsiarzy.PozdrawiamJames (2011/07/17 12:22)

użytkownik47420


oki no to ja też się przywitam

Dzieńdoberek wszystkim nazywają mnie Adam ale naprawde ochrzczono mnie jako Slawek łowie w odrze i nie tylko ulubione metody to drgająca szczytówka splawik i troche spinn ale coraz żadziej.

nie cierpie kłusoli chamstwa nad wodą i śmieciarzy marze aby w polsce była druga skandynawia dla wędkarzy.

rybke czasem zabiorę na kolacje i nie cierpie jak ktoś traktuje to jako mięsiarstwo bo rybcie po to są aby je jeść.

pozdrawiam wszystkich

(2011/07/17 20:40)

Hubson8


Witam.Mam na imie Hubert (fajnie co nie? ;) hehe.... Najbardziej lubie łowic metodą gruntową choć zdarza sie że połowie na spławik i spinning... Każdy wolny czas chcialbym spedzac nad wodą z kijami ;) Lecz czasami nie moge gdyz np./ niemam transportu ;/... Kocham srodowisko,staram sie o nie dbać, Najwiekszą pogarde wzbudzają u mnie Kłusole i Miesiarze... ,,PRZYJEZDZAMY NA RYBY NIE PO RYBY !!!"


Pozdrawiam prawdziwych wędkarzy ;). (2011/07/17 20:53)

jacenty75


Prawie jak klub AA  Nazywam się .......... zarejestrowany jestem od .......... Ale jak ktoś chce to dlaczego nie chociaż tego typu iformacje każdy jeżeli tylko chce to podaje na swoim profilu. (2011/07/18 08:48)

bluehornet


Tutaj popieram pomysł Łukasza patrząc , co niektórzy portalowicze piszą o sobie na wizytówce - żenada !!! (2011/07/18 20:06)

użytkownik37642


Witam wszystkich pasjonatów łowienia wszelkimi metodami.Interesuje mnie drapieżca,chociaż białą rybą nie gardzę ale wraca skąd przypłynęła Pozdro dla portalu i wszystkich znajomych.mario73. (2011/07/20 02:50)

CZzesio


Dzień dobry :) Nazywam się Czesio i lubię wędkować i wcale nie zależy mi na złowieniu ryby za wszelką cenę .Po prostu ,ryby będą czy nie będą zawsze chodzę sobie z wędą ...
...lubię rzeki :).....acha i nie całuje ryb jak je wypuszczam ,bo nie są w moim typie ,nie jestem też NK

p.s.  mimo głupkowatego nicka i avka  nasze forum i wędkarstwo traktuje poważnie .
POZDRAWIAM  CZzesio .









(2011/07/20 09:25)

CZzesio


Dzień dobry :)) Panu Moderatorowi :) (2011/07/20 09:37)

użytkownik16059


Witam. Nie pamietam, ale juz troche wody w Wisle uplynelo odkad Tu jeste. (2011/07/20 12:19)

MrCrasny


Cześć Koledzy
mam na imię Marcin, urodziłem się i mieszkam w centralnej Polsce- urocza miejscowość Konstancin-Jeziorna. mam 34 lata i wędkuję głównie metodą drgającej szczytówki, sporadycznie spinning i spławik. To ostatnie to głównie w porze letniej nad jeziorami. Wędkuję głównie na Wiśle, zdarza się port żerański w Warszawie (nocki). Kiedyś jeździłem na komercyjne łowiska pełne wypasionych ryb ale zrezygnowałem bo mi się znudziły. Obecnie łowiska specjalne odwiedzam tylko z moim synem- dopiero się uczy wędkować. Pozdrawiam wszystkich wędkarzy, a w szczególności członków koła nr 12 w Konstancinie-Jeziornie. (2011/07/20 13:38)

vibora


Witam wszystkich wędkarzy!

Mam na imię Maciej (27 lat), jestem z Krakowa. Swoją przygodę z wędkarstwem rozpoczałem kiedy miałem 10 lat,zaraził mnie Ojciec. Jest to moja pasja , wiele wolnego czasu spędzam nad wodą. Nie jestem ukierunkowany na żaden gatunek :) Łowię szczupaki, karpie, amury,pstrągi ,sandacze,węgorze. W tym roku za cel stawiam sobie suma :) Jeszcze nie przekroczyłem w tym gatunku 100 :) Pozdrawiam wszystkich.

(2011/07/20 14:08)

sanczez14


Witam mam na imie Piotr wedkuje juz 17 lat  (2011/07/20 17:14)

Steal


Nikomu niczego nie zabraniam wyrazam po prostu swoje zdanie o tym temacie . (2011/07/22 15:31)