Jesienne przynęty na karpia

/ 7 odpowiedzi
Witam.Jestem początkującym wędkarzem i mam pytanie jaką zanętę i kulki wybrać na karpia jesienią będę łowił na Methode lub na karpiówkę.Mam nadzieję że mi pomożecie w tym.Z góry dziękuje i życzę połamania kija ;)
u?ytkownik102837


Ale opisz trochę łowisko czyli głębokość, miejsce łowienia, rodzaj lini brzegowej itp. Im więcej informacji tym uzyskasz dokładniejszą odpowiedz.



Pozdrawiam Boczny Trok (2014/09/17 20:58)

arto


witam podepnę się pod temat ,nie chce zakładać nowego wątku.Łowie na starorzeczu Odry na Methode ,głębokość od 1,2m do 5m na zbiorniku skupiska żabienic (kapelony) przy nich zarzucam zestawy.Żona złapała karasia 41cm i mniejszego (na kukurydze) ,byliśmy świadkami złowienia karpia 10kg z miejsca nęconego przy żabienicach ale od strony środka zbiornika.W zbiorniku pływa sumik karłowaty i jest dużym utrapieniem.Łapiemy z żoną na Methode z przyponem włosowym na włos zakładamy kukurydze dipowaną w truskawce,efekty są karasie,karp,zakładałem też pellet ale bez efektu .I teraz pytanie jak nęcić i co zastosować na przynętę (pellet ,kukurydza,kulki),by uniknąć brań sumików,i w okresie jesiennym jakie zapachy zanęt,przynęt zastosować (śmierdziuchy,słodkie czy mieszane) za wszelkie podpowiedzi dziękuje ,pozdrawiam. (2014/09/17 21:38)

arto