Jaxon Cantara cw.10-40

/ 8 odpowiedzi
Witam. Jakiś tydz. temu zakupiłem wędkę Jaxon Cantara spinning cw.5-25g. Wędka przyszła dzisiaj. Otwieram patrze a tam 10-40g ..  Specjalnie pod wyjazd kupiłem tą wędkę i nawet jeśli odeśle to dojdzie ona do niego może w piątek , on wyśle w poniedziałek a we wtorek ja wyjeżdżam więc zerowe szanse.. Chciałem łowić okonie, a tutaj boje się, że nie będę czuł delikatnych brań.. Wydałem swoje urodzinowe pieniądze właśnie na ten kijek a otrzymałem inny.. Sprzedawca miał bardzo dużo plusów i mało negatywów na allegro.. Co myślicie ? Czy ten kijek będzie lepszy od tego który zamawiałem ? Nie wiem co myśleć.. Mieliście podobne sytuacje ? Nawet jeżeli odeśle to na wyjazd zostane bez spina ;/ Może ta wędka będzie bardziej uniwersalna ? Nie wiem, nie znam się  bo jestem laikiem, więc prosze o wasze zdanie. Tylko bez wyzwisk typu '' Kretynie! Mogłeś jechać do sklepu sobie kupić ! '' lub '' Tak to jest jak dziecko chce kupić wędkę na allegro '' :)
Marcin0end


witaj raczej nie za bardzo na okonie poniewarz nie bedziesz czuł delikatnych brań dlatego ze szczytówka jest za sztywna cw 10-40 to raczej na szczupaki/sandacze na okonie to jednak musi być wędka z małym cw np. 3-15 , 5-25 (2013/08/06 15:06)

Sitownik


Ehh.. ;/ A co do żyłki ? Mam 25 przyponów wolframowych już przygotowanych, żeby nie zabrakło w razie zaczepu czy coś... Kupiłem pod 5-25 specjalnie na okonia żyłke 0.16 a teraz w gre wchodzi szczupak i sandacz.. Dostałem razem z wędką żyłke 0.20 na spinning.. Jaką żyłke nawinąć ?  (2013/08/06 15:14)

Marcin0end


nawiń 0.20 bo jak weźmie ci szczupak albo sandacz +2kg to bedziesz miał problem a i z 0.20 bedziesz mial mniej bedziesz zrywał o zaczepy bo mocniejsza a nie które zaczepy sa słabe (2013/08/06 16:01)

halski021


Nie napisałeś gdzie jedziesz i jakie duże okonie chcesz łowić,od tego zależy opinia kolegów , czy wędka ci zda egzamin. (2013/08/06 17:49)

Sitownik