Jakie zanęty polecacie na leszcza i lina?

/ 21 odpowiedzi
Witam wszystkich kolegów wędkarzy;]
W najbliższym czasie wybieram się na mazury na wakacje i oczywiście na ryby. Jestem początkującym wędkarzem i chciałbym się was poradzić jakiej firmy wybrać zanęty na jezioro. Ryby które mnie interesują to ;leszcz , lin , ewentualnie karp ale się na niego specjalnie nastawiać. Leszcze zamierzam łowić na grunt co zakładać na haczyk?? Liny na spławik i zastanawiam się jakiej firmy kupić zanętę chodzi mi o takie tańsze ponieważ budżet ograniczony myślałem nad ; Traper ,Traper Gold , Gutkiewicz , Dragon. No i jakie dodatki stosować do zanęty na te ryby.
Czekam na wasze podpowiedzi...
Pozdrawiam
arturo093

Ja proponuje Ci Dragona z serii XXL mają one duże frakcje co pozwoli zwabić dorodne leszcze i liny i dzięki takim dużym składnikom wyeliminujesz drobnice.Do zanęty morzesz dodać posiekane dżownice, kuku, białe robaki. (2011/06/20 11:14)

Rajzer14

Zanęta na liny może byc ,,lin karas Bogusława Bruda", na leszcza ,,leszcz Bogusława Bruda".Lato się rozpoczęło i możesz na hak zacząc zakładac kuku. Do zanęty dodaj kuku, pinkę i jeśli chodzi o leszcze dobrym dodatkiem jest ,,chleb fluo żółty firmy Traper" oraz brasem. Pozdrawiam (2011/06/20 11:26)

pako220

witam!na leszcza osobiście polecam firme TRAPER.jeszcze mnie nie zawiodła!!jak juz mówiłeś finansowo stoi bardzo dobrze bo 6zł za 1kg.a co do haczyka to musisz sprawdzać sam.zacznij od białego zaopatrz sie jeszcze w pinke czerwonego i bułkę kawiarke.te przynęty jeżeli chodzi o leszcza mnie nie zawiodły.o lina z resztą też.pozdrawiam (2011/06/20 13:53)

Greg1994

Ja polecam także dragona tylko serię magnum- płoć + atraktor m.v.d.e carmel do tego cwiartka pinki i troszkę kukurydzy i w taką "płociową"  zanęte ładnie wchodziły leszcze i liny (2011/06/20 13:57)

Mateusz91pl

A co myślicie o zanętach Gutkiewicza i Traper Gold?? (2011/06/21 12:35)

baloonstyle