Zaloguj się do konta

Jakie kupić auto?

utworzono: 2012/10/09 19:48
Przemo-77

Panie i Panowie. 

Mam zamiar na wiosnę kupić samochodzik. Ma to być samochód rodzinny 2+1, w miarę tani w utrzymaniu i użytkowaniu (dostępność i cena części zamiennych, koszta naprawy itd. itp.). Najbardziej pasuje mi Opel Astra i Ford Focus - oba kombi. Bardziej podoba mi się ten pierwszy ale nie jestem do końca zdecydowany. Sęk w tym, że jestem absolutnym laikiem w dziedzinie motoryzacji i będę korzystał z pomocy znajomego przy zakupie i oględzinach auta. Czy ktoś z Szanownym Forumowiczów może mi pomóc w wyborze auta, lub zaproponuje jakiś inny samochód który warto kupić? Mój limit cenowy to 12 000 zł. Bardzo proszę o rady.
[2012-10-09 19:48]

78darekb

zdecydowanie Astra

[2012-10-09 20:12]

Morciaty

Polecam Ci Forda Mondeo i Toyotę Avensis, oba w wersji kombi.
[2012-10-09 20:16]

polecam fiata grande punto lub punto evo, używane bravo ;-)
[2012-10-09 20:23]

domin77

jezdziłem astrą kombi(benzyna-gaz) teraz mam focusa w kombi disla,ceny części  poruwnywalne w razie większej awari dzisiejsze disle to spore koszty,ogólnie focusem się dobrze jeżdzi fajnie się trzyma drogi i dość pakowny [2012-10-09 20:27]

jesli chodzi o małą awaryjność to polecam toyote np. corolle lub volkswagena np. golf  4 ą ,broń boże renault ,np. megane  to królowa lawet o mondeo mam podobne zdanie, zresztą nie tylko ja :)
[2012-10-09 20:35]

przemo1980

Ja bym myślał nad jakąś Toyotą czyli Avensis ewentualnie Corolla (tyle że jest mniejsza) lub Mazda 626 (2.0 benzyna) - trafisz,znajdziesz taką w dobrym stanie to pojezdzisz, trzeba tylko zwracać uwagę na tylne błotniki,potrafią rdzewieć. To chyba jedyny mankament 626.
[2012-10-09 20:40]