Zaloguj się do konta

Jakie koło PZW w Katowicach wybrać?

utworzono: 2015/07/27 20:20
pawel-trela

Witam, jestem początkującym wędkarzem i mało trochę się znam na tym wszystkim a szczególnie nw. jak koło wybrać. Proszę o jakieś propozycje kół w Katowicach albo okolicach. Mogę dodać że kartę zdawałem na ul. Wróblewskiego w Katowicach. [2015-07-27 20:20]

perwer

Paweł pomyśl troche . Jak można napisać żeby ktoś z portalu pomógł Ci koło wybrać ? ...Jak będziesz jechał na basen ,to też napiszesz jakie kąpielówki Ci doradzić . Wybierasz tam gdzie masz najbliżej żeby nie jeździć 50 km . [2015-07-27 20:44]

jackotis

Rozumiem, że zdawałeś na kartę w Okręgu PZW, swoją siedzibę ma też tam koło nr 23 Katowice - Bogucice do którego zapraszam :) [2015-07-27 21:16]

pawel-trela

Właśnie myślałem nad kołem nr 23, ale wolałem się doradzić. [2015-07-28 07:28]

Artur z Ketrzyna

Właśnie myślałem nad kołem nr 23, ale wolałem się doradzić.

Jako początkujący zapisz się do którego masz najbliżej. Z czasem zobaczysz czy odpowiada Ci koło, jak nie przepiszesz się do innego..
Jeśli zależy Ci tylko na opłaceniu składek i amatorskim wędkowaniu, to każde koło jest oki.

Ale jeśli zależeć Ci będzie na czymś więcej, np.:zawodach, czy też dbaniu o łowiska, to już zależne jest od organizacji koła, czyli jaki mają zarząd jak też członków (przynajmniej grupki ich) i czy są tam ludzie którzy coś robią w tym kierunku. (Warto takich wesprzeć nawet samym członkostwem)
[2015-07-28 08:34]

pawel-trela

Ja mam takie jeszcze jedno pytanie, sorki że na tym temacie ale nie wiem czy jest sen zakładać nowy. Czy jest takie coś, że ryby w jeden dzień nie biorą a w drugi bardzo dobre będą mieć brania ? Pytam, bo kilka dni temu miałem dobre brania a przez dwa dni nic nie mogę złowić. W wodzie są same karasie. [2015-07-28 19:25]

naruto1919

Takie właśnie jest wędkarstwo :) ale to cały urok
[2015-07-28 19:46]

Artur z Ketrzyna