Zaloguj się do konta

Jakie jezioro nad Bałtykiem?

utworzono: 2011/01/30 14:31
neverh00d

Witam
Powoli zaczynam planować wypad wakacyjny z rodziną i znajomymi. Niestety moja żona uparła się na morze bałtyckie natomiast ja z kumplem chcemy gdzies mądrze powędkować i z brzegu i z łódki. Przeważnie spiningujemy i łowimy z gruntu, ale z nudy czasem się też spławik rozłoży.

Napiszcie jakie jeziora nadbałtyckie polecacie tak żeby był "wilk syty i owca cała".
Pozdrawiam
[2011-01-30 14:31]

Ale linia brzegowa naszego Bałtyku ciągnie się, przez 843 km. [2011-01-30 16:56]

pele

a nie lepiej rzeki? [2011-01-30 17:13]

pele

a nie lepiej rzeki? [2011-01-30 17:14]

Morze, zalew, rzeka, kanał, jezioro- DZIWNÓW. [2011-01-30 17:24]

sliwka15

Polecam miejscowość Łeba piękna miejscowość i w pobliżu jezioro Łebsko. Ja byłem 2 lata temu w Łebie i często zaglądałem nad to jeziorko ładne leszcze brały i trafił 60 + cm sumek ;) , także polecam. A jakby tego bylo mało 30 minut drogi od Łeby znajduje się fajny stawik komercyjny ze pstrągami , co prawda komercyjny ale zawsze coś a naprawdę same ' BYKI ' więc można sie dobrze pobawić .
[2011-01-30 17:36]

wojtek1619

jestem z pomorza moge cos doradzic ale napisz w jakie okolice gdyz linia brzegowa baltyku jest spora [2011-01-30 20:18]

neverh00d

Ale linia brzegowa naszego Bałtyku ciągnie się, przez 843 km.


tak wiem o tym dlatego mnie interesuje obojętnie gdzie byle by był w miarę dostęp do morza bo jadę z półrocznym dzieckiem i również dobry dostęp do jeziora lub innego akwenu abym mógł się zrelaksować

Morze, zalew, rzeka, kanał, jezioro- DZIWNÓW.

dzięki za rady

Polecam miejscowość Łeba piękna miejscowość i w pobliżu jezioro Łebsko. Ja byłem 2 lata temu w Łebie i często zaglądałem nad to jeziorko ładne leszcze brały i trafił 60 + cm sumek ;) , także polecam. A jakby tego bylo mało 30 minut drogi od Łeby znajduje się fajny stawik komercyjny ze pstrągami , co prawda komercyjny ale zawsze coś a naprawdę same ' BYKI ' więc można sie dobrze pobawić .

również dziękuję
rozpatrzę propozycje

[2011-01-30 20:19]

neverh00d

jestem z pomorza moge cos doradzic ale napisz w jakie okolice gdyz linia brzegowa baltyku jest spora


naprawdę obojętnie gdzie nad morzem; dobrze by było abyśmy nie musieli ze sprzętem na jezioro dojeżdżać, ale nie koniecznie
[2011-01-30 20:21]

wojtek1619

ja proponuje ci jezioro resko przymorskie piekne duze i rybne blisko kolobrzegu poniewaz wlasnie z tamtych okolic pochodze a doklanie kilkanascie km od kolobrzegu [2011-01-30 20:23]

Rybczan

Kolego ...Dabkowice morze 200m jezioro 200 m ( jest to na mierzeji) [2011-01-31 21:15]

pele

dziwnów tam do okoła jest woda jezior kilka w okolicy [2011-02-01 10:50]

Również mogę polecić Dziwnów. Byłem tam za dzieciaka, pokompałem się w morzu i dobrze połapałem rybki. I to fajne duże płocie i okonie. A nawet złapałem 4 węgorki. Małe bo małe ok 40 cm ale zawsze pierwsze w życiu i dlatego będę tą miejscowość dobrze pamiętać. [2011-02-01 18:28]

hub

Witam.
Kolego proponuje Mrzezyno, wpada tam Rega i blisko nad Resko.
[2011-02-01 20:23]