Zaloguj się do konta

Jaki zestaw najlepszy?

utworzono: 2012/10/27 19:08
KarolK

Witajcie . Mam pytanie czy na łowienie na koszyk . zywca . spławik . na zalewach, jeziorach lepiej kupić Wędzisko teleskopowe czy na cześci składane . Przepraszam za nieperfekcyjne wyrażenia . Ale jestem początkującym . [2012-10-27 19:08]

Flinio888

Moim zdanie na grunt najlepiej 2 lub 3 częściowe. Jeśli odległościówka to też, ale nie wiem czy znajdziesz jedne wędzisko do każdej z metod.    [2012-10-27 19:13]

Witajcie . Mam pytanie czy na łowienie na koszyk . zywca . spławik . na zalewach, jeziorach lepiej kupić Wędzisko teleskopowe czy na cześci składane . Przepraszam za nieperfekcyjne wyrażenia . Ale jestem początkującym .


3 składowe [2012-10-27 19:21]

3 Składowa do wszystkich metod polecam feeder :) [2012-10-27 20:47]

Dandol

składowa, teleskop to tylko namiastka wędki.

[2012-10-27 21:24]

Artur z Ketrzyna

składowa, teleskop to tylko namiastka wędki.


?????????????????
A co jest wędką?
[2012-10-27 21:44]

Artur z Ketrzyna

Witajcie . Mam pytanie czy na łowienie na koszyk . zywca . spławik . na zalewach, jeziorach lepiej kupić Wędzisko teleskopowe czy na cześci składane . Przepraszam za nieperfekcyjne wyrażenia . Ale jestem początkującym .

Wszystko zależy od wędkarza i jego upodobań.
Ja wolę teleskopy.
Lepsze w transporcie, prostsze rozkładaniu i składaniu.

Mam spiningi, gruntówki i spławikówki teleskopowe i raczej nie zamienił bym je na te tradycyjne składowe.
Jedynie w spiningach to naprawdę trudno znaleźć jakieś dobre wśród teleskopów.
[2012-10-27 21:50]

ryukon1975

Witajcie . Mam pytanie czy na łowienie na koszyk . zywca . spławik . na zalewach, jeziorach lepiej kupić Wędzisko teleskopowe czy na cześci składane . Przepraszam za nieperfekcyjne wyrażenia . Ale jestem początkującym .






Zdecydowanie lepsze są moim zdaniem wędziska nasadowe a nie teleskopy.Używam tylko kijów nasadowych zarówno w metodach gruntowych jak i w spinningu.