Jaki radzicie zestaw na dorsze?

/ 5 odpowiedzi
Witam.

Mam pytanie co do sprzętu na dorsze jaka wędka,kołowrotek,żyłka czy plecionka itd.
Nigdy nie łapałem na morzu tylko jeziora i rzeki a wiec jestem trochę zielony w tym temacie a
bardzo chciałbym spróbować swoich sil.Nie chce wyporzyczac sprzetu bo mam zamiar trochę pojeździć.Proszę o porady.
zbikk24


kolego ten temat był juz poruszany wiele razy wystarczy poszukac poczytac a na pewno wiele sie dowiesz i dopasujesz sobie sprzet (2011/11/06 20:27)

NicraM