Zaloguj się do konta

Jaki kołowrotek na karpia i suma? - 2 propozycje

utworzono: 2012/10/03 08:17
kaki1998

Witam , zastanawiam w zime sie nad kupnem kołowrotka do wędki Daiwa black widow 3.6 , 2.75 lb z powodu ograniczonych środków wybrałem 2 w miare tanie modele, i moje pytanie czy lepszy york czy mikado
http://www.fisker.pl/kolowrotek-mikado-delight-750-p-11921.html
http://www.fisker.pl/kolowrotek-york-tontor-6008-p-10860.html
[2012-10-03 08:17]

mar83

Daruj sobie obydwa na suma musi być kręcioł mocarny Poszukaj na stronie Askari oni mają niezły sprzęt a Warlock 90 jak pamiętam kupiłem za 170 zł No chyba,że mnie pamięć zawodzi ale chyba nie
[2012-10-02 23:00]

MateuszR86

Mam tego Yorka i używam go głównie na żywca. Jeszcze mnie nie zawiódł ale tez nic porządnego na niego nie złapałem.
[2012-10-03 09:57]

78darekb

jak weznie Tobie kolego porzadna ryba to na pewno ja stracisz a o uszkodzeniu sprzetu juz nie wspomne kolowrotki na tak silne ryby raczej powinny byc z przekladnia slimakowa one sa dosc drogie za stowe nic raczej nie wybierzesz bedzie ciezko poszukaj raczej w morskich kolowrotkach dorsz , sum  duzy karp to podobne wymagania co do kreciolka

Polamania

[2012-10-03 09:59]

n-glass

Witaj. Jeśli szukasz czegoś mocnego za małe pieniądze to polecam http://www.tutus.com.pl/kolowrotki/538-kolowrotek-dragon-boat-master-fd750i-fd760i.html dość fajny morski kołowrotek za niewielkie pieniądze. Salina okumy to, to nie jest ale warty pokuszenia. Używam SALINY baitfeeder 65 ale ostatnio zrobiłem zapas na wyjazd na Bornholm w postaci tego dragonika i ogólnie jestem zadowolony cicha praca przy dużych przeciążeniach mocna przekładnia jedyny minus, brak wolnego biegu ale to kwestia bardziej przyzwyczajenia, jeśli nie chcesz dużo wydać to będzie odpowiedni zakup. Pozdrawiam.
[2012-10-03 10:10]

78darekb

Dragon Boat Master nic lepszego za ta kase nie widzialem kosztuje 119 na szczupak pl najlepiej jakbys kupil na tak duze ryby kolowrotek z przekladnia slimakowa ale one sa drozsze [2012-10-03 10:10]

78darekb

[2012-10-03 10:11]

rocco82

polecam Jaxon Marlon 6500 .mysle ze za 160-17- juz go dopadniesz a sprzecik za ta cene doskonaly...lozysko oporowe OWC..slimak i wolny bieg.mam dwa takie i smigaja swietnie.fakt ze troche je zaniedbuje bo ostatnio testuje inne ale bardzo polecam...No i jedna podstawowa zasada...Rybe holuje sie wedka -nie kolowrotkiem:)) pozdrawiam..polamania
[2012-10-03 13:50]

Witam. Do 100zł to mogę ci polecić Jaxona Top Carp frxl, bardzo dobry kręciołek za przystępną cenę. Na suma i dużego karpia to ta twoja wędka jest za słaba, mogłeś sobie kupić wersję 3.5lbs bo 2.75lbs to trochę za miękka. Pozdrawiam. [2012-10-03 14:24]