Zaloguj się do konta

Jaki feeder na Bug ?

utworzono: 2014/05/24 13:51
Azarkus

Witam jaki polecacie feeder + kołowrotek  tak gdzies do 120zł łowie na bugu z brzegu  jestem początkującym wedkarzem  jesli chodzi i gramature to nie powiem jaka chce bo nie znam sie długosc mi jest obojętna moge łowic 3.3 jaki 4m  co do ryb to nie nastawiam sie szczególnie na jakąs oby były jakies nawet i po 10cm z góry dziękuje za odp [2014-05-24 13:51]

Jędrula

Mało masz kasy , za te pieniądze kupisz szajs ,200 zło to już cos znajdziemy , [2014-05-24 15:32]

Za tą kwotę to raczej nic sensownego nie ma jak chcesz to mogę ci napisać jakie parametry powinien mieć ten sprzęt na te łowisko i najwyżej dozbierasz trochę i kupisz coś sensownego.
[2014-05-24 21:46]

przemo1980

Za tą kwotę to raczej nic sensownego nie ma jak chcesz to mogę ci napisać jakie parametry powinien mieć ten sprzęt na te łowisko i najwyżej dozbierasz trochę i kupisz coś sensownego.

To pewnie,że podpowiedz koledze i napisz " jakie parametry powinien mieć ten sprzęt na te łowisko"
[2014-05-24 23:50]

Jeśli chodzi o rzekę to kij musi być długi, tak aby jak najmniejszy odcinek żyłki był zanużony w wodzie, ponieważ nurt będzie działał na naszą żyłke i zwiększał jej znoszenie (powstawanie tzw. balona). Ja preferuje wędziska 3,9m oraz dłuższe. Nie znam dokładnie tego odcinka rzeki na którym łowisz ale ja na bug w moich okolicach używam kiji z cw. 120, 150g. Najbardziej uniwersalna jest akcja środkowa, ponieważ umożliwia płynne zarzucenie ciężkich zestawów ale odbije się to kosztem zacięcia. Kołowrotek musi być mocny i solidny, z większym przełożeniem aby umożliwiać szybkie zwijanie zestawu. Kołowrotek jest najważniejszy ponieważ na niego przekłada się ciężar rzutowy który jest setki razy zarzucany i zwijany.

Przeczytaj sobie ten artykuł:

http://www.wedkuje.pl/wedkarstwo,rzeczne-leszcze-jak-lowic,71820
[2014-05-25 10:02]

zurawinowy