Zaloguj się do konta

Jaki bat 6m na początek?

utworzono: 2011/09/15 21:24
rambek91

witam

z racji tego iz jestem początkującym wędkarzem zwracam sie do was doswiadczonych kolegów o pomoc. Mianowicie chodzi mi o wybór jakiegos dobrego bata o dlugosci co najmiej 6m na początek. Bardzo mi zalezy aby bat ten nie byl za ciężki i był wygodny w użytkowaniu. Bede go używal na stawach i rzekach do metody spławikowej. Cena jaka moge przeznaczyc na bat wynosi do około 170 zl. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje za liczne odpowiedzi. Pozdrawiam
[2011-09-15 21:24]

Esox53

Jak dołożyłsz 30zł  to kupisz bacika Mikado sensei.Jest tosztywny i szybki bacik,a co najważniejszy lekki waży ok 220g. [2011-09-15 21:45]

meru

Jaxon Inspiral spiral pole 6m dostaniesz za 170zł waży 226g. model z 2011 roku. POLECAM !
[2011-09-16 10:50]

maroni26

konger medalist pole bardzo dobry i mocny bacik
[2011-09-16 11:37]