Zaloguj się do konta

Wędka spinningowa cw 30 - 40g.

utworzono: 2019/05/07 16:37
Wolframos

Witam, potrzebuję wędki spinningowej o cw do 30 - 40g. Miałaby ona służyć łapaniu szczupaków, sandaczy i boleni. Nie mam pojęcia jaki cw (30, 35, 40) wybrać. Będę łowić gumami z główkami od 10 do 22, przy kogutach więcej. Szukam czegoś w cenie od 200 do 300zł ewentualnie z dragonowskich do 400, bo da się czasem dostać taniej. Długość co najmniej 2.70, kijek raczej fast albo med fast. I tutaj w grę wchodzą tylko kijki które potrafią przejść w głębsze ugięcie. Nie chcę kijka pracującego tylko szczytówką. W moim wypadku lepiej brać wklejankę czy pustą szczytówkę? Bardzo proszę o pomoc. [2019-05-07 16:37]

Sith

http://www.okonek.com.pl/konger-wdka-world-champion-classic-p-391.html
Link wyłącznie poglądowy, sklepu nie polecam.
[2019-05-08 07:09]

amstaf358

Na pewno nie wklejanka........i kij do 30 g wystarczy z powodzeniem........ale pogodzenie 3 w jednym będzie raczej trudne......bo na sandała to sztywny kij z akcją szczytową,a Ty chcesz pełną parabolę lub coś koło tego..... [2019-05-08 07:22]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia