Zaloguj się do konta

Wędka na wiślanego,warszawskiego sandacza.

utworzono: 2019/12/03 09:15
Kochanke

Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów,

Szukam mojej pierwszej wędki na wiślanego sandacza. Wędkował będę z brzegu (w tym główki) głównie na warszawskim odcinku. Stawiam na gumy w rozmiarze 7-10 cm. Nie wiem jeszcze jakich główek będę używał bo nie mam doświadczenia w rzecznym spinningu, ale stawiam, że od 10g do 25g. W związku z powyższym szukam dobrej wędki w cenie powiedzmy do 400zł. I mam kilka typów i będę wdzięczny za opinie osób, któr emiały z nimi stycznść.
1. Robinson Maverick Zander Jig 2,55m 8-42g
2. DAIWA BG SPINNING 258/7-35g
3. Robinson Cortez Zander Spin 2,40m 8-35g
4. MIKADO KAMISORI ZANDER SPIN 240/35g

Z opinii w sieci, najbliżej mi do Kamisori, ale nie wiem czy brać wariant 35g czy 28g.
Ciekawie wygląda też ten Maverick.

Daiwa też ciekawa ale nigdzie w sieci nei znalazłem o niej żadnych informacji. Może ktoś miał okazję ją oglądać lub jej używać. Będę wdzięczny za jakieś informacje o tym kijku.

Będę wdzięczny za pomoc. Szukam klasyki, tj. sztywny i mocny kij z czułą szczytówką.

Pozdrawiam,
Rafał [2019-12-03 09:15]

cierpliwy1

Kup sobie kolego firmy Fiume seaman jigger i będziesz szczęśliwy [2019-12-04 21:58]

Sith

Komisori do 35g to dobry wybór i dopasowany do przynęt jakie masz zamiar stosować. Wędziska sprawdzone i polecane. Zwróć tylko uwagę na to, że to tubular na całej długości, bez wklejanej pełnej szczytówki.
Gdybyś zdecydował się na "wklejkę", to polecamhttp://allegro.pl/kategoria/sport-i-turystyka?string=ultris%20jig%20zander&description=1&bmatch=baseline-dict43-spo-1-4-1127. Przetrenowałem tę serię w ubiegłym roku i uważam te wędziska za bardzo udane, w bardzo dobrej cenie. Jedyne co, to musiałbyś zejść nieco z gramaturą przynęt i do gum o jakich piszesz stosować główki max 20g. Nie znam co prawda warunków wiślanych, ale uważam, że warto się nad tym zastanowić. [2019-12-05 09:26]

OMBRE284