Jak złożyć wędkę?

/ 14 odpowiedzi / 2 zdjęć
Dzień dobry...
Jestem tu nowy, mam 14 lat. Na początek swojej wędkarskiej przygody kupiłem sobie zestaw wędkarski z Biedronki (już 100 komentarzy, że Biedronka) za 50zł. Ok, wszystko fajnie, ale mam jedno pytanie. Jak złożyć tą wędkę??? Wiem, że trzeba żyłkę przewlec przez wszystkie te otwory wzdłuż wędki... Co dalej??? Jak zamontować spławik, co się robi z haczykami??? Jestem kompletnie zielony, obszerne komentarze baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mile widziane (oczywiście na temat).
Pozdrawiam
 
Sitownik


Na początek to zdaj test na karte a potem weź się za składanie zestawu.. Wolałbym kupić u ruskich niż w biedronce..



Pozdrawiam Filip (2012/07/03 21:01)

withanight88


Na początek to zdaj test na karte a potem weź się za składanie zestawu.. Wolałbym kupić u ruskich niż w biedronce..



Pozdrawiam Filip



A jaka to różnica? czy u ruskich czy w biedronce?Nie pamietasz, że jeszcze nie dawno i Ty zadawałeś banalne pytania?


Co do tematu . 
Tak jak napisałeś, żyłkę przewlekasz przez przelotki , zakładasz spławiki (nie wiem czy masz przelotowy czy stały?) 
Zacisakasz śruciny żeby spławik stał , zawiązujesz haczyk na końcu i zestaw gotowy :)) (2012/07/03 21:29)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

withanight88


Zdjęcia nie są moją własnością, zapożyczyłem je z innego forum. (2012/07/03 21:30)

Sitownik


Na początek to zdaj test na karte a potem weź się za składanie zestawu.. Wolałbym kupić u ruskich niż w biedronce..



Pozdrawiam Filip



A jaka to różnica? czy u ruskich czy w biedronce?Nie pamietasz, że jeszcze nie dawno i Ty zadawałeś banalne pytania?


Co do tematu . 
Tak jak napisałeś, żyłkę przewlekasz przez przelotki , zakładasz spławiki (nie wiem czy masz przelotowy czy stały?) 
Zacisakasz śruciny żeby spławik stał , zawiązujesz haczyk na końcu i zestaw gotowy :))