Jak złowić amura?

/ 36 odpowiedzi
Witam.Jestem początkującym wędkarzem i nadal zdobywam doświadczenie.Mam pewien problem jak złowić amura? I mam nadzieje że mi w tym pomożecie jak i na co go złowić.Dziękuje!
spines21


http://www.wedkuje.pl/pokaz.php?pokaz=archiwum&autor=&szukaj=Jakz%B3owi%E6amura?&data1=&data2=&sTresc=&sTytul=&sAutor= (2014/08/20 22:14)

KOLEJARZ2012


Witam.Jestem początkującym wędkarzem i nadal zdobywam doświadczenie.Mam pewien problem jak złowić amura? I mam nadzieje że mi w tym pomożecie jak i na co go złowić.Dziękuje!
(2014/08/21 10:22)

darkonis


nęć kukurydzą i potem na haczyk też kukurydza :) (2014/08/21 10:36)

adeac


Witam, ja podobnie jak koledzy piszący wcześniej polecam kukurydzę, jedyną różnicą jest to iż ja łowiłem z gruntu. Pozdro i powodzenia! (2014/08/21 12:28)

bmw m3