Jak zacząć przygodę z karpiarstwem?

/ 17 odpowiedzi
Witam wszystkich Kolegów. od razu chce powiedziec ze nie wiem czy w dobrym miejscu pisze.. chcialbym zacząc przygode z karpiarstwem. karpie juz lowilem na prywatnych lowiskach takie do 5kg. nadszedl czas na większe:). Moje łowisko na którym bede lowil to staw. w latach 90 byla tam hodowla karpia. dlugosc okolo 300m na 50m. glębokosc od 1m do 4m. w tym Pięknym stawie plywaja Karpie, amury od ok. 8kg w zwyz (najmniejszego karpia zlowiono 8kg a najwiekszego 25, a amura najmniejszego 10kg a najwiekszego okolo 27kg) z tąd twierdzenie ze mniejszych nie ma:). są piękne Liny, Karasie i Plocie, drobnicy nie ma prawie wcale poniewaz jest mnóstwo okonia. prosilbym wszystkich którzy sie bardziej znaja i łowią duze karpie o wypowiedzenie sie, Poniewaz co do Karpiarstwa to jestem amatorem. Jak mam zacząć?? od czego? Na co łowic? na jakiej glębokosci mniejszej? większej?. na jakie przynęty w tym okresie karpie i amury biora??? Z góry dziękuje za odpowiedzi:) Pozdrawiam i Taaaakich Ryb!!
Brave Hart

Jak zacząc przygode z karpiarstwem??

udać się na łowisko specjalne, lub na stawy hodowlane.... (2014/07/28 18:18)

spines21

http://forum.wedkuje.pl/pokaz.php?pokaz=szukajforum&fraza=Jakzacz%B1%E6przygod%EAzkarpiarstwem? (2014/07/28 18:32)

Damian728

zacznij od zakupu wędki karpiowej i kołowrotka żeby takiego karpia wyholować :D . musisz się podpytać na co tam łowią jak się nie dowiesz to kup tak ok 7kg kulek i nęć przez tydzień i za ten tydzień przyjdź i łów na ten smak kulek co nęciłeś tylko nie nęć jakimiś dużymi tylko takimi max 0,16mm a co do smaku to na słoneczne dni jakieś słodkie a na pochmurne bardziej śmierdziuchy. rozumiem że zamierzasz łowić na spławik? według mnie lepsze efekty będziesz miał łowiąc na grunt. domyślam się że umiesz wiązać zestaw na grunt, ustawić wolny bieg itp? (2014/07/29 16:48)

Damian728