Jak wykonać zestaw gruntowy na szczupaka?

/ 6 odpowiedzi

Witajcie jak w tytule chce zrobić zestaw gruntowy na szczupłego , jak najprościejgo wykonać. Dodam iż w zbiorniku w którym bede wędkował jest duża roślinność tzw koper i moczarka.

andunek


Jestem początkującym wędkarzem i zbytnio się nie orientuj jeszcze, ale pewien mądry wędkarz powiedział mi tak: "Szczupak ma oczy do góry, dlatego jeśli chcesz go zainteresować to musisz przedstawić zanętę nad jego głową." Dlatego d gruntu ciężko będzie Ci go złapać. Proponuje spławik i żywca lub spinning. Takie moje zdanie, być może się mylę. (2010/10/06 19:04)

arczi22


zrob tak zrob metode bocznego troku wez dwa kretliki jeden pusc na zylke glowna drugi przywiaz do zylki glownej do tego pierwszego co lata na zylce glownej zrob przypon ok 70cm do ktorego dowiaz hak przed nim na zylce glownej ok metra przed kretlikiem zacisniej stoper wtedy zywiec bedzie nad zielskiem bo dojdzie z kretlikiem do stopera. Do tego co jest przywiazany do zylki glownej dowiaz przypon z ciezarkiem ok 50cm ciezar dobierzesz w zaleznosci od uciagu wody pamietaj ze przypon z zywcem musi byc zawsze dluzszy niz przypon z ciezarkiem zapobiegnie to plataniu. Pozdrawiam (2010/10/06 19:43)

perwer


Moge ci poradzic jak ja z gruntu łowie.....jeden raz to jest zwyczajnym łowieniem z gruntu,zamiast koszyczka daje ołowiany cięzarek ,a zamiast przypłonu wolframik z kotficzka.Zapinasz zywca lub martwą rybke(wtedy najlepiej przeszyc) i na sygnalizator.Odblokowujesz chamulec i czekasz.Druga metoda tez jest baaardzo skuteczna.Mianowicie na głównej żyłce dajesz stoper ,spinke na spławiczek i nastętnie stoper,czyli standart.Robisz przypłon tyle tylko ze na samym koncu zamiast haczyka dajesz ołowiany cięzarek dajmy 40 gram(przykładowo ,zalezy od żywców).W połowie przypłonu dzielisz go spinką do której dopinasz wolfram z żywcem,gdzies 10cm od gruntu.Ołów lezy na dnie żywiec pływa przy gruncie...stary efekty murowane.Połamania kija (2010/10/06 19:51)

siri34