Jak wiązać żyłkę do linki?

/ 5 odpowiedzi
Witam dziś zakupiłem wędzisko muchowe SHAKESPEARE Profesional Fly. Długość: 2.70 m AFTMA 6/7 Na kiju zamontowany kołowrotek SHINA Fly Axle 300 i sznur pływający zielony 6/7
jest cały zestaw złożony ale mnie dziwi jak ma nie zlecieć żyłka ze sznura jak to jest na końcówce zawiązane jak to jest wiązane szok nie urwie tego ryba jestem zielony w to, bo dopiero zaczynam czy by mógł mi ktoś powiedzieć jak to się wiąże ze boleń czy ina nie urwie mi tego
pozdrawiam
CZzesio

Cześć:)
Ojojooooojjjjjjjj  "mucha" to wyższa szkoła jazdy ....no ale próbuj .Życzę połamania kija :)

a tu link do artykułu :http://www.pogawedki.wedkarskie.pl/modules.php?name=News&file=print&sid=2051 (2011/10/04 16:40)

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

pawelz

Jesli masz juz zmontowany caly zestaw to low i nie wnikaj czy ryba to urwie czy nie. Zapewniam Cie ze peknie przypon a lacznik zostanie na miejscu. No chyba ze bylo to montowane przez kogos, kto nie mial o tym pojecia.
A na przyszlosc kupuj linki z gotowymi petelkami to nie bedziesz mial takich dylematow :) (2011/10/05 10:18)

wwojtasww