Zaloguj się do konta

Jak używać kobrę

utworzono: 2013/04/24 19:59
jakubeq

Witam ostatnio zakupilem kobrę : http://www.topfish.pl/product-pol-18836-Mikado-Wyrzutnia-Do-Kulek-Proteinowych-Kobra-20-mm.html lecz jestem początkującym karpiarzem i niezbyt wiem jak poprawnie ją rzucać aby moc wycisnąć z niej całość mocy. Czy mógł bym mi ktos pokazać za pomoca obrazka, zdjecia czy też opisac jak machnać ? :D dzięki z góry !! [2013-04-24 19:59]

JKarp

JK [2013-04-24 20:18]

kedzio

Kobrą się nie rzuca. Po co kupować coś, co się wyrzuci? Rzuca się np. kulkami. Natomiast sama kobra to wynalazek stary jak ludzkość, a technika miotania polega na tym, że trzeba z odpowiednią siłą, pod odpowiednim kątem i nic poza tym. Każdy to wyczai po kilkurazowym użyciu tego ustrojstwa. Nie trzeba rysować i opisywać szczegółów. Zwyczajnie, raz nie wyjdzie, drugi raz wyjdzie lepiej, trzeci już gites, a po 20 rzutach będziesz śmigał jak z kobrą w ręku narodzony.  :) [2013-04-24 20:20]

roman55

Aby kobrą wystrzeliwać kulki w obrany punk niestety trzeba nabrać wprawy. Trening czyni mistrza. Na pewno na początek będziesz miał nie dalekie wyrzuty kulek i z dużym rozrzutem ale takie początki miał każdy z nas przy pierwszym spotkaniu z kobrą.
Pozdrawiam życząc dalekich i celnych wrzutów.
[2013-04-24 20:37]

gruby0113

A jak ręka na początku boli ,masakra.Dużo ćwicz a dasz rade to proste, naprawdę.
[2013-04-24 21:05]

elektryk18

Nie wiem czy coś zrozumiesz z tych filmików ja ostatnio rzucałem kobrą 1 raz i kolega mi wytłumaczył po 1 jak wrzucisz kulkę i od razu machniesz to rzucisz pod kolana żeby tego uniknąć i poprawnie rzucić musisz wrzucić kulkę odchylić trochę kobrę żeby kulka uciekała to wylotu i jak opada to energicznie machnąć porzucaj trochę i ci wyjdzie  [2013-04-26 18:22]

JKarp