Zaloguj się do konta

Jak sie wali to co calosci...

utworzono: 2012/01/08 13:39
sliwka15

Witam wszystkich. Wczoraj w czasie treningu swichnalem sobie kolano.. :( Jestem w szpitalu. Od wczoraj mialem zrobione tylko przeswietlenie kolana, i od czasu do czasu zimny oklad. Dzisiaj kolano spuchlo, wgl nie moge go wyprostowac, ani na nie stanac- jest zablokowane. Gdzy leze nie boli ale nie moge nim ruszac. Jutro prawdopodobnie bede mial robiona astroskopie, i tutaj moje pytanko czy mial ktos robiony podobny zabieg? Czy to boli i czy po zrobieniu artroskopii bedie juz wiadomo co jest z kolanem i jaka jest dokladna diagnoza ? [2012-01-08 13:39]

bluehornet

Popatrz tutaj .
http://fimedica.pl/index.php/artroskopia-co-to-jest-artroskopia-kolana-zabieg-artroskopii/
[2012-01-08 13:54]

monsterfishing

Witam kolego, nie jestem lekarzem i w temacie nie za wiele powiem, ale uprawiam czynnie motocross i wiem jedno kontuzja kolana to najgorsze co się może zdarzyć, w zeszłym sezonie miałem małe kuku, przewróciłem się na zakręcie na treningu i obróciło mnie jakoś dziwnie i też mi coś tam strzeliło, na moje szczęście było to tylko delikatne skręcenie ale bolało jak cholera i 2 tygodnie prawie nie moglem chodzić, nawet jak leżałem to mnie bolało, i opuchnięte wszystko...
Życzę ci aby to była mało poważna kontuzja!!! Bo wiem że nie jeden już zakończył karierę dzięki kolanom, jak to się mówi lepiej 10 razy złamać rękę niż raz mieć coś nie halo z kolanem:( Także jeszcze raz wszystkiego dobrego i mam nadzieje że nie będzie tak źle jak to wygląda! POWODZENIA!!!
[2012-01-08 13:57]

i Ty na forum siedzisz :P nie no spoko rozumiem. Cóż współczuję Tobie. Ja miałem coś podobnego na nartach. Ale nie zwichnięte, nie mogłe, ruszać. Następnego dnia choć bolało już na stoku. Więc życzę Tobie szybkiego powrotu do zdrowia. [2012-01-08 13:57]