Jak sie wali to co calosci...

/ 22 odpowiedzi
Witam wszystkich. Wczoraj w czasie treningu swichnalem sobie kolano.. :( Jestem w szpitalu. Od wczoraj mialem zrobione tylko przeswietlenie kolana, i od czasu do czasu zimny oklad. Dzisiaj kolano spuchlo, wgl nie moge go wyprostowac, ani na nie stanac- jest zablokowane. Gdzy leze nie boli ale nie moge nim ruszac. Jutro prawdopodobnie bede mial robiona astroskopie, i tutaj moje pytanko czy mial ktos robiony podobny zabieg? Czy to boli i czy po zrobieniu artroskopii bedie juz wiadomo co jest z kolanem i jaka jest dokladna diagnoza ?
bluehornet

Popatrz tutaj .
http://fimedica.pl/index.php/artroskopia-co-to-jest-artroskopia-kolana-zabieg-artroskopii/ (2012/01/08 13:54)

monsterfishing

Witam kolego, nie jestem lekarzem i w temacie nie za wiele powiem, ale uprawiam czynnie motocross i wiem jedno kontuzja kolana to najgorsze co si moe zdarzy, w zeszym sezonie miaem mae kuku, przewrciem si na zakrcie na treningu i obrcio mnie jako dziwnie i te mi co tam strzelio, na moje szczcie byo to tylko delikatne skrcenie ale bolao jak cholera i 2 tygodnie prawie nie moglem chodzi, nawet jak leaem to mnie bolao, i opuchnite wszystko...
ycz ci aby to bya mao powana kontuzja!!! Bo wiem e nie jeden ju zakoczy karier dziki kolanom, jak to si mwi lepiej 10 razy zama rk ni raz mie co nie halo z kolanem:( Take jeszcze raz wszystkiego dobrego i mam nadzieje e nie bdzie tak le jak to wyglda! POWODZENIA!!! (2012/01/08 13:57)

u?ytkownik99483

i Ty na forum siedzisz :P nie no spoko rozumiem. C wspczuj Tobie. Ja miaem co podobnego na nartach. Ale nie zwichnite, nie moge, rusza. Nastpnego dnia cho bolao ju na stoku. Wic ycz Tobie szybkiego powrotu do zdrowia. (2012/01/08 13:57)

u?ytkownik65689

Witaj!!! Wspczuje Ci kontuzji. Ja kiedy miaem zwichnicie stawu kolanowego z przesuniciem rzepki. Bardzo bolesna kontuzja i nie mia : rzepka gdzie z boku, cz goleniowa wygita gdzie w bok…brrrrr! Sam natychmiast nastawiem sobie nog.