Jak sie wali to co calosci...

/ 22 odpowiedzi
Witam wszystkich. Wczoraj w czasie treningu swichnalem sobie kolano.. :( Jestem w szpitalu. Od wczoraj mialem zrobione tylko przeswietlenie kolana, i od czasu do czasu zimny oklad. Dzisiaj kolano spuchlo, wgl nie moge go wyprostowac, ani na nie stanac- jest zablokowane. Gdzy leze nie boli ale nie moge nim ruszac. Jutro prawdopodobnie bede mial robiona astroskopie, i tutaj moje pytanko czy mial ktos robiony podobny zabieg? Czy to boli i czy po zrobieniu artroskopii bedie juz wiadomo co jest z kolanem i jaka jest dokladna diagnoza ?
bluehornet


Popatrz tutaj .
http://fimedica.pl/index.php/artroskopia-co-to-jest-artroskopia-kolana-zabieg-artroskopii/ (2012/01/08 13:54)

monsterfishing


Witam kolego, nie jestem lekarzem i w temacie nie za wiele powiem, ale uprawiam czynnie motocross i wiem jedno kontuzja kolana to najgorsze co siê mo¿e zdarzyæ, w zesz³ym sezonie mia³em ma³e kuku, przewróci³em siê na zakrêcie na treningu i obróci³o mnie jako¶ dziwnie i te¿ mi co¶ tam strzeli³o, na moje szczê¶cie by³o to tylko delikatne skrêcenie ale bola³o jak cholera i 2 tygodnie prawie nie moglem chodziæ, nawet jak le¿a³em to mnie bola³o, i opuchniête wszystko...
¯yczê ci aby to by³a ma³o powa¿na kontuzja!!! Bo wiem ¿e nie jeden ju¿ zakoñczy³ karierê dziêki kolanom, jak to siê mówi lepiej 10 razy z³amaæ rêkê ni¿ raz mieæ co¶ nie halo z kolanem:( Tak¿e jeszcze raz wszystkiego dobrego i mam nadzieje ¿e nie bêdzie tak ¼le jak to wygl±da! POWODZENIA!!! (2012/01/08 13:57)

u?ytkownik99483


i Ty na forum siedzisz :P nie no spoko rozumiem. Có¿ wspó³czujê Tobie. Ja mia³em co¶ podobnego na nartach. Ale nie zwichniête, nie mog³e, ruszaæ. Nastêpnego dnia choæ bola³o ju¿ na stoku. Wiêc ¿yczê Tobie szybkiego powrotu do zdrowia. (2012/01/08 13:57)

u?ytkownik65689