Jak prowadzić obrotówkę na pstrąga?

/ 8 odpowiedzi
Witam. Jestem początkującym spiningistą.. Wybieram się na pstrągi <3 Łowię w rzece o szerokości od 3-5 - 4m. i o głębokości do max 1,5m.. Będę obławiał najlepsze miejscówki obrotówkami.. Bo nie znam dokładnie rzeki i nie chce ryzykować utratą woblera.. Jakie polecacie obrotówki? i jak je prowadzić? Swoje 3 obrotówki że tak powiem udoskonaliłem.:D Pomalowałem je lakierami do paznokci :D Naprawdę wyglądają super :D Ciekawe jak się będą sprawdzać?..W jakie dni kolorowe obrotówki się sprawdzają? (mają kolorowe chwościki).. Jest to rzeka górska .. (Same pstrągi) :D czekam na wasze odpowiedzi :D 
halski021


Nie jestem rasowym pstrągarzem . Gdy zaczynałem przygodę z pstrągami , najlepsze wyniki osiągałem na twisterki(PAPROCHY). (2014/01/18 17:36)

kaban


Są dwie podstawowe szkoły : z prądem i pod prąd. Temat rzeka co do danego łowiska i danych przynęt. Opisane wielokrotnie ,więc radzę poszukać w "czeluściach" wyszukiwarki. (2014/01/18 19:47)

Zibi60


Jeśli boisz się utraty przynęty, to nie połowisz. Pstrągi przeważnie czatują na pokarm w pobliżu miejsca grożącego owadzeniem przynęty. Możliwość owadzenia obrotówką i woblerem jest podobna,(a nawet woblery są mniej podatne, ponieważ można je przytrzymać i nurt wody "pracuje") cena także, więc nie wiem skąd takie obawy. (2014/01/18 19:59)

kaban


"Owadzenie przynęty" kurcze muszę to zapamiętać bo po raz pierwszy się spotkałem się z takim określeniem a wydaje mi się ,że zostało użyte rozmyślnie. (2014/01/18 20:14)

barman17


Kolego ja łowie na Szreniawie i na obrotówki jest sporadyczne branie predzej wobler natomiast jak juz nad rabe pojechałem to obrotówki wiodły prim zalezy od wody itd. a pytasz o kolorystyke... najlepiej  obczaj czym głównie zywia sie pstrągi w rzece.  Na szreniawie jest to Szczebel Potokowa albo zabki wiec imitacje  ich wiodą  prim.
pozdrawiam:) (2014/01/19 03:29)

bdudek2111