Zaloguj się do konta

Jak mieszać zanętę na rzekę?

utworzono: 2013/05/15 10:17
szpaner12

Witam.

Mam pewien problem. Zawsze wędkowałem na wodach stojących,lecz kolega zaprosił mnie na wspólny wypad na rybki ale nad rzekę. Ale ja  nigdy nie wędkowałem na rzece, i tu jest problem. Na jeziorach mieszałem zanęty  tylko z ziemią z kretowiska. A na rzece trzeba dać glinę i nie wiem w jakiej kolejności ją dodać.

1. wsypać glinę do wiadra nawilżyć ją a następnie wsypać zanęte i wszystko wymieszać?????

2. wsypać glinę i zanęte a następnie dodać wody i wymieszać?????

Proszę o informację Jak mieszać zanęte z gliną ponieważ jestem w tym zielony. Aż wstyd mi że wogóle o to pytam ale bądzcie wyrozumiali. 

[2013-05-15 10:17]

Te 2 może [2013-05-15 12:58]

Kasztaniak