Jak łowić szczupaki jesienią- jakie przynęty?

/ 8 odpowiedzi
Koledzy spinningiści, smuci mnie jedna sprawa ;/ Mam wędzisko CW 7-21, kupiłem je mówiąc sprzedawcy że jestem początkującym wędkarzem. Taki kij mi wybrał. Chcę łowić tylko szczupaka w pażdzierniku i listopadzie i jest problem bo czytając forum, wynika z tego że szczupak jesienią lubi duże przynęty, czyli blachy 30 gram lub więcej a mój kij na to nie pozwala ;/ Zostaje mi tylko okoń i paprochy? Czy jest jakiś inny sposób na skuteczne łowienie szczupaka spinningiem jesienią?
karpix25

To nie prawda, że szczupak bierze tylko na wielkie przynęty, wszystko jest uzależnione od warunków na łowisku. Dna, głębokości. Twoja wędka obsłuży przynęty na szczupaka:Gumy 7-9cm na główkach 5-15gramBlachy obrotowe rozmiar 3Wahadła rozmiar 2,3Woblery 5-10cm (2011/10/02 19:43)

greess3

nie wie sie na co wezmie szczupak ja szczypaki lowie na gumy 7 cm z 10 gramowa glowka :] polamania kija :] (2011/10/02 19:43)

ryukon1975

Są woblery 7-10 cm czy gumy 3-4 cale które to przynęty zmieszczą się w masie 15-20 g.Śmiało możesz na takie łowić.Zależy też na jakim łowisku łowisz rzeka cy jezioro i jak głębokie. (2011/10/02 19:48)

Szczypek95

mors jest ok i miałe kopyta mans predator, mikado, dragon 8 cm :D (2011/10/03 12:59)

Jack14

Okoń o sandaczu nawet nie będę wspominał, a o wyholowanie ładnego szczupaczka też możesz być spokojny oczywiście jeśli wędziskiem nie będziesz "kręcil ósemek".

Pozdrawiam.

(2011/10/03 18:03)

DanieloSlk

Ja wedkuje kijem do 21g wedkuje nim gumani i woblerami i nie mam zadnego problemu z wycholowaniem szczupaka powyzej 5kg .mozna lowic skutecznie na mniejsze przynety nie jest powiedziane ze duze szczupaki biora wyłacznie na duze przynety .ja wedkuje woblerami do 12cm i w otatnim czasie zlowilem kilkanascie szczupaków od 3-6kg .Trzeba tylko wiedzieć gdzie szukac szczupaka. (2011/10/03 21:44)

klu222