Zaloguj się do konta

Jak było dziś na rybach cd. II

utworzono: 2013/06/15 09:23

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

spinningman

dodam, że przynęta biały robak ze sprężyną
[2013-06-27 15:54]

maro123

3 krąpie dziś z Odry, godziny 11-14 na kukurudze w zalewie z konopi własnej roboty, ładne bo razem koło 2kg miały. Pięknie się z nimi walczy na bacie, są silniejsze od leszczy;)
[2013-06-27 18:48]

dunster35

Pytanko , czy to ,, jeszcze krąp  ;; czy ,,już  ;;leszcz

Oczywiście leszcz
[2013-06-27 20:37]

Adi123

Dzisiaj po pracy na Odrze ,taki boluś 72 cm :)Woda wysoka i bardzo brudna ,ale udało się wyhaczyć jednego :D. Skusił się na Thrilla 7 cm. Mój nowy rekordzik :) 
Pozdro Adi  [2013-06-28 01:02]

Adi123

[2013-06-28 01:03]

Adi123

Sorry wielkie ,wczoraj po pracy :) [2013-06-28 01:06]

polobmw


[2013-06-28 12:17]

polobmw

http://youtu.be/NcrZ6rHUvAw [2013-06-28 12:25]

Iras1975

http://youtu.be/NcrZ6rHUvAw
 

Tak będzie łatwiej oglądać.



[2013-06-28 12:41]

wujekelo

elko , jak wyglada ten zestaw sama kotwica przymocowana do kretlika z agrafka czy jest jakis ciezarek ,splawik ?
[2013-06-28 14:09]

barrakuda81

Pięć godzin nad jeziorem.Pranie wody czym popadnie :woblery,chlapaki,błystki oraz drugi kij dropshot niestety bez efektów.Okoń strajkował.Zresztą moje wody nie są zbyt zasobne w te piekne ryby. [2013-06-28 17:43]

Iras1975

U mnie dwa pasiaki wydłubane na godzinnym wypadzie po pracy, rybki  ok 20-30cm. W deszczu i na sporej fali brały o wiele lepiej. [2013-06-28 20:51]

z@mela

Wczoraj plywanie po starorzeczu Warty   1  krotki szcuzpaczek i okonek a kolega 2 szczupaczki i kilka okonków  wszystko na paprocha .
Dzisiaj  popoludnie  nad Zalewem i  ani  cykniecia   nawet jednego skubineicia kompletna martwica .
[2013-06-28 20:57]

polobmw

Dzięki Iras chciałem tak zrobić ale tego nie umiem .
 
ps. do wujekelo ,kotwica na przyponie około 40 cm ,krętlik z agrafką przy żyłce głównej , wyżej stoper i przelotowa oliwka 4-5 gram i więcej nic .Stwirdziłem że tak najmniej się płoszą ,pozdro
[2013-06-29 08:53]

yeahboy

Dzisiaj od 7 do 12 na spławik (kuku) 3kg płoci i wzdręg, spięty amur ok 50 cm i karpik mały.wypad udany lecz na włosa zero brań [2013-06-29 14:58]

yeahboy

Dzisiaj od 7 do 12 na spławik (kuku) 3kg płoci i wzdręg, spięty amur ok 50 cm i karpik mały.wypad udany lecz na włosa zero brań

oczywiście wszystko pływa dalej [2013-06-29 14:58]

tomeqbrzez

Dziś 6.00-13.00 27 szt. 19 płoci, 5 leszczyków i 3 ukleje. Biały i qq. Płotki ładne, grube i ok. 20 cm najmniejsze.
[2013-06-29 15:27]

tomeqbrzez

Dziś 6.00-13.00 27 szt. 19 płoci, 5 leszczyków i 3 ukleje. Biały i qq. Płotki ładne, grube i ok. 20 cm najmniejsze.


[2013-06-29 15:35]

tomeqbrzez

Dziś 6.00-13.00 27 szt. 19 płoci, 5 leszczyków i 3 ukleje. Biały i qq. Płotki ładne, grube i ok. 20 cm najmniejsze.


[2013-06-29 15:35]

dunster35

Dzisiaj złowiłem dużo ryb no ale to była drobnica . Jedynie leszczyk 1 kg i ładna płoć.
[2013-06-29 16:17]

kuba7128

Dzis 5 sporych leszcz i 8 mniejsz ych  

  •  
  •  
  •  
 
  •  
[2013-06-29 18:38]

kuba7128

[2013-06-29 18:45]

kuba7128

http://kuba7128.wedkuje.pl/blog/index.php?p=galeria&KategoriaID=25153&ID=103843 link do zdjec,problem z rozmiarem

  •  
[2013-06-29 19:11]

marmota

Zbiornik Przykona, totalna lipa, zero kontaktu z rybą. A co ciekawe nawet łodziaki nie przyjechali na weekend, chyba wyczuli bezrybie.
[2013-06-29 22:24]

wirefree

Ja dzisiaj odłożyłem spining i w ruch poszedł spławik i kukurydza w efekcie z leśnego Bajorka udało sie wyholowac 5 szt ślicznych płoci 22-28cm.


[2013-06-29 22:38]