Sklep iWedkarski. pl- mam problem

/ 30 odpowiedzi
M4R00N


Robiłem zakupy w tym sklepie, jestem bardzo zadowolony. Dograne zamówienie w poniedziałek wieczorem, a w czwrtek rano tego samego tygodnia przesyłka w domu na stole. Super kontakt ze sprzedawcą, czat na stronie zawsze włączony , a Pan Damian aktywny jak na GG. Towar fajnie zapakowany, oryginalny. Nie mogę powiedzieć nic złego. Jak dla mnie to ocena 9 na 10 :) tylko dlatego, że Damian to nie długonoga blondynka :)
POLECAM TEN SKLEP ! Kazdemu czasami wiatr w oczy wieje, dać sznsę ludziom trzeba.
  (2017/12/07 18:38)

Bryku99


ja bym dał takie 4/10 .
Dlaczego ? Zamawiam produkt gdzie dwa dni pozniej dowiaduje sie ze go nie ma. Zrobiłem zamówienie na 1000zł a z tego wychodzi ze kulek jest tylko na 650 czyli 45% zamówienia nie ma na sklepie . Paczka miała być wysłana w środe rano a okazuje sie że w czwartek wieczorem dopiero dostałem nr zamówienia i paczka nadana w czwartek o 15 . Nie lubie takich sytuacji wiec było by 1/10 ale pa Damian jest zawsze dostępny więc kontakt jest okej. (2017/12/12 22:07)

użytkownik221246


Witam,
Panie Bryku99, chyba troszkę Pana ''poniosło''. Zamówienie po rabatach wyszło 801,67zł, brakowało kilku produktów, po ich odjęciu Pana paczka wynosiła 671,36zł. Powyższe obliczenia dają zatem około 16% braków, a nie 45%. Proszę zatem pisać prawdę, a nie oczerniać naszą firmę na forach.
Byliśmy w ciągłym kontakcie, przed zamówieniem oraz w trakcie. Wysłaliśmy paczkę bez produktów niedostępnych zgodnie z wspólnymi ustaleniami z Panem. Nie zrobiliśmy w tym przypadku nic wbrew Pana woli.
Przy każdym produkcie widoczna jest dla każdego klienta dostępność danego towaru, taka informacja jest również widoczna w otrzymanym emailu od nas przy każdym produkcie.
Jeżeli chodzi o termin realizacji, rozmawialiśmy o tym przed zamówieniem, że będzie to w ciągu kilku dni wysłane w związku z promocją, dużą ilością zamówień, oraz brakami produktów na których Panu zależało. Ustaliłem, że w środę powinno wyjść do Pana - taką informację też Pan otrzymał. Niestety wysyłka przesunęła się na następny dzień, za co najmocniej Pana ponownie przepraszam. O opóźnionej wysyłce dowiedział Pan się w środę, a nie dopiero w czwartek wieczorem.
Bardzo proszę też o trochę zrozumienia z swojej strony. Kupował Pan w trakcie wyprzedaży zaoszczędzając 20%. Nie był Pan jedyną osobą zamawiającą, w tym czasie mieliśmy bardzo dużo zamówień, za czym idzie bardzo dużo pracy...

  (2017/12/18 10:11)

Bryku99


Przy każdym produkcie widziała dostępność.  Tu wisi problem i przesunięta wysyłka.  Oczywiście każdy musi być wyrozumiały.  jeśli będziecie mieć dobre ceny to pewnie coś jeszcze zamówię ale po wcześniejszym ustaleniu dostępności.  (2017/12/18 10:38)

carmano


Szanowni Państwo, odgrzewam kotleta. Niestety wcześniej nie wpadłem na ten wątek dlatego dałem się oszukać.
Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Jakaś totalna ściema i zupełny brak profesjonalizmu. Brak kontaktu z obsługą/właścicielem - jeżeli oczywiście jakakolwiek obsługa istnieje. W dniu 21.09.2018 roku dokonałem zakupów w sklepie iwędkarski.pl kilku gadżetó przed planowaną wyprawą na drapieżnika. Z upływem czasu - po około 2 tygodniach poraz pierwszy upomniałem się o swoje zamówienie ale poinformowano mnie, że fox nie dostarczył towaru na czas ale napewno dostarczy w przyszłym tygodniu więc paczka zostanie wysłana, Po upływie kolejnego tygodnia dowiedziałem się że fox jednak nie dostarczył towaru ale będzie w kolejnym tygodniu na pewno. Po upływie kolejnego tygodnia znowu napisałem maila z pytaniem co się dzieje z moim zamówieniem. W odpowiedzi otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do kolegi - i cisza, brak kontaktu zarówno mail jak i martwa infolinia. Udało mi się znaleźć inny adres mailowy, rzekomo do właściciela, który odpowiedział, że przeprasza mnie i w kolejnym tygodniu na pewno paczka wyjdzie. W ramach przeprosin zrekompensuje moje oczekiwanie upominkiem. Następnie otrzymałem informację, że jednak rzeczywiście towar który zamówiłem w części nie został dostarczony. Otrzymałem możliwość wyboru - oczekiwanie do połowy listopada lub grudnia na dostawę bądź anulowanie zamówienia. Zdecydowałem się na anulowanie zamówienia. W ostatnim mailu właściciel poinformował mnie że zamówienie jest anulowane i księgowa poinformowana o konieczności zwrotu pieniędzy. Mija 2 miesiące od zamówienia i zupełne olewatorstwo. Nie ma towaru ani pieniędzy ani kontaktu - zgłaszam sprawę do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów oraz na Policję. Żenada - proponuję zbojkotować ten PARASKLEP przez użytkowników niniejszegi jakże szanowanego portalu bo wstyd i hańba dla braci wędkarskiej. Myślałem, że chociaż w tym środowisku można liczyć na rzetelność i uczciwość. Jakże się rozczarowałem.

Nadmieniam, że na stronie sklepu znajduje się zakładka z opiniami kupujących na temat sklemu oraz informacją zachęcającą do napisania opinii. Ponadto wskazano, że w treść opinii nie ingerują pracownicy sklepu. Oczywiście skorzystałem z tej opcji i wylałem swoje żale na temat obsługi klienta. Oczywiście opinia nie ujrzała światła dziennego więc nie sugerujcie się dziesiątkami gwiazdek i zadowolonych klientów gdyż są to chyba opinie generowane przez samozachwalającego się właściciela.

Czytając poprzednie posty i wypowiedź własciciela sklepu o niku użytkownik221246 - Szanowny Panie takiej ściemy jeszcze nie słyszałem. Żenada. Zeby Panu było łatwiej ustalić, czy jestem klientem Pańskiego sklepu podaję numer zamówienia - 12802/2018 - żeby nie było wątpliwości. (2018/11/15 20:26)