Sklep iWedkarski. pl- mam problem

/ 27 odpowiedzi
Witam wszystkich moczykiji mam problem z tym sklepem,otóż zamówiłem fotel elektrostatyk cuzo,wysłałem 280zł,czekam prawie 2tygodnie i zadnej od sklepu wiadomości nie mam ,prubowałem dzwonić lecz tylko automatyczna sekretarka,nie wiem co dalej, sklep znajduje sie w Gnieżnie,chuba mnie wydymali ,napiszcie coś.
erykom


Następny raz kolego kupuj za pobraniem a unikniesz takich kłopotów (2017/04/07 15:18)

Jarek11


Niepochlebnych opinii jest sporo w necie na temat tego sklepu.
Jeśli masz dowód zapłaty to zgłoś na policje ale  szczerze wątpię czy odzyskasz kasę.

Napisz im na FB ciekawe co odpiszą.
Podobno konto na allegro mają zabloklowane. (2017/04/07 15:47)

ryukon1975


Napisz o wyniku tej transakcji. Przed zakupami w takich sklepach warto ostrzegać innych. Sam fakt że nie odbierają telefonu przez tak długi czas jak dla mnie już dużo znaczy. I nie ma w tym znaczeniu nic dobrego. :) (2017/04/07 16:06)

fabia14


witam skorzystam z FB ,w międzyczasie dodzwoniłem się pod inny numer ,podałem nr. zamówienia,pan powiedział, że sprawdzi i oddzwoni,i nie oddzwonił,ani ja nie moge się na ten numer dodzwonić,ale będę prubował,dzięki za zainteresowanie. (2017/04/08 14:39)

Sith


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-( (2017/04/08 15:01)

fabia14


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-(

nie każdy może być geniuszem dyktanda, jak chcesz zabierać głos to przynajmniej w temacie to zrób, bez pozdrowień
 

  (2017/04/08 21:49)

Sith


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-(

nie każdy może być geniuszem dyktanda, jak chcesz zabierać głos to przynajmniej w temacie to zrób, bez pozdrowień
To korzystaj chociaż z edytora tekstu (ikonka "wklej") on Ci poprawi błędy.
Takie proste, wystarczy pomyśleć, to nie boli ...
  (2017/04/09 10:35)

lragus


Witam wszystkich moczykiji mam problem z tym sklepem,otóż zamówiłem fotel elektrostatyk cuzo,wysłałem 280zł,czekam prawie 2tygodnie i zadnej od sklepu wiadomości nie mam ,prubowałem dzwonić lecz tylko automatyczna sekretarka,nie wiem co dalej, sklep znajduje sie w Gnieżnie,chuba mnie wydymali ,napiszcie coś.

Witam, znaleźliśmy się w podobnej sytuacji. Ja złożyłem zamówienie na ten fotel 05-04-2017, do tej pory cisza o przejżeniu opinni w internecie (niestety dopiero dzisiaj) postanowiłem nie czekać. Napisałem dzisiaj im w formularzu kontaktowym że żądam zwrotu kasy zobaczymy czy odpiszą.  Jeśli do weekendu nie będzie reakcji z ich strony to mam znająmą Radcę Prwnego i Ona zajmnie się tą sprawą. Jak coś będę wiedział to napiszę. Gdyby się do Ciebie odezwali to prosze napisz co i jak. Jak byś mógł jeszcze podać mi nr. tel. na który się dodzwoniłeś to ja zadzwonie jutro i sobie z nimi pogadam. (2017/04/12 21:55)

lragus


Ok. sprawa wyjaśniona.
Dzisiaj około godziny 11:10 zadzwoniłem do sklepu stacionarnego pod  nr 721087433, Powiedziałem że złożyłem zamówienie na które czekam już 8 dzień a powinienem 2-5 dni czekac i nie dostałem żadnych informacji o przeciągnięciu sie czasu realizacji. Powiedziałem mu że poszperałem w internecie i znam opinnie na ich temat i to jak traktują klientów. Zażądałem zwrotu pieniędzy do końca tygodnia, inaczej po weekendzie zgłaszam sprawe na policję i do rzecznika praw ochrony konkurencji i konsumentów.
Pan poprosił o numer zamówienia i powiedział że oddzwoni.
Jako że widziałem Twoją sytuację że nie oddzwonił to zastrzegłem go, że wiem, że nie oddzwaniają do klientów i że w przypadku braku kontktu załatwie sprawe jak wyżej napisałem.
Po 5minutach telefon: Że przeprasza, że nie mieli na stanie (zapewne kłamstwo), że jeśli sobie tego życzę to jutro wysyłają towar chyba że nadal chce zwrotu kasy. Ja poprosiłem o zwrot, przesłałem na facebooku dane do przelewu i poprosiłem o potwierdzenie zlecenia przelewu. O godzinie 11:30 dostałem potwierdzenie przelewu zwrotnego. Najpóźniej jutro powinna być kasa.
Polecam zrobić podobnie, stanowczo zażądać zwrotu pieniędzy i powinno sie udać.
Miałem jescze krótką konwersację na fb z nimi na temat obsługi klientów i trochę poradziłem Panu żeby zaczeli dbać o klientów bo inaczej szybko nie będą mieli komu sprzedawać. Pan oznajmnił mi że pracują nad lepszą obsługa.
Oby nie było z późno.
Pozdrawiam i życze szczęśliwego wyjeśnienia.

Wesołych Świąt :)
  (2017/04/13 11:57)

fabia14


Witam
Wczoraj znalazłem chwię czasu,napisałem do nich email,z ostatecznym terminem wysyłki lub
zwrot kasy, do 28-piątek,jeżeli się nie dostosują to powiadamiam policję o wyłudzenie pieniędzy
podałem też mój nr.tel.ciekawe jak zareagują,ten nr.tel.na który się raz dodzwoniłem,to ten sam co Iragus dzwonił
pozdrawiam (2017/04/17 15:04)

fabia14


Witam
po dłógich bojach fotel cuzo dotarł do mnie
przestrzegam przed tymi oszustami .
Pozdrawiam,może w sobotę na rybki. (2017/04/22 11:58)

erykom


Dobrze wiedzieć że lecą w h..a,kiedyś coś tam u nich kupiłem ale już raczej nigdy nic nie zamówię po tym co odwalają (2017/04/22 13:18)

Vlodzitsu


Dopiero po zamówieniu przeczytałem opinie, i mówiąc krótko wystraszylem sie. Na szczęście niepotrzebnie poniewaz wszystko co zamowilem dotarło i to dość szybko :) (2017/06/12 13:46)

Haryyy5


Jak można przed zakupem czegokolwiek w sieci nie przeczytać opinii ? wytarczyłoby "zmarnować" te 30 sekund i już po problemie bo zakładam że nikt normalny przy takich opiniach by u nich nie kupił. Na innych forach też już ten sklep był obsmarowany. A tak karmicie oszustów na własne życzenie. A potem płacz i zgrzytanie zębów.  (2017/06/12 13:56)

Vlodzitsu


Dziękuję za rade Januszu zakupów w Internecie. W takim razie łowiłbym na kij ze sznurkiem gdybym mial sie sugerować każdą opinią ;) (2017/06/12 19:35)

Bryku99


ma ktoś jeszcze jakieś opinie na temat tego sklepu? bo zamierzam coś u nich zamówić i niewiem czy sie poprawili :) (2017/11/29 14:18)

Artur z Ketrzyna


witam skorzystam z FB ,w międzyczasie dodzwoniłem się pod inny numer ,podałem nr. zamówienia,pan powiedział, że sprawdzi i oddzwoni,i nie oddzwonił,ani ja nie moge się na ten numer dodzwonić,ale będę prubował,dzięki za zainteresowanie.

Jak widać, nie ty jeden masz problem odzyskać zamówiony towar, bądź zwrot kasy.
Są to jawne przesłanki że mamy do czynienia z oszustami wyłudzającymi pieniądze.
Tak wiec na Policje z wydrukiem zamówienia i rozmów z nimi, jak tez posta kolegi Iragus - by potwierdzić ze to nie jest odosobniony przypadek. (2017/11/29 15:00)

i-wedkarski


Witam wszystkich rybomaniaków!
Chciałbym wystosować małe sprostowanie powyższych opinii czy też wyrażania przez użytkowników zdań, gdzie nawet nie kupowali u nas nic!

Nasza firma nigdy nikogo nie oszukała, sytuacje opóźnień zdarzają się wszędzie, nawet w najlepszych sklepach internetowych w polsce czy na świecie. Realizujemy dziennie dziesiątki zamówień, rzeczą naturalną jest, że towar się kończy, czekamy na dostawy.  Mamy liczne promocje oraz odbiorców hurtowych, co powoduje duży natłok pracy magazynu. Nasz sklep jest aktualizowany praktycznie na bierząco dzięki temu przy produktach są prawdziwe statusy dostępności podawane w ilościach jeżeli produkt jest na magazynie, oraz w przypadku braku produktu jest orientacyjny czas dostawy.
Mieliśmy wiele sytuacji gdzie ludzie oczerniali nas na forach, że nie ralizujemy zamówień, a później nas przepraszali. Każdego klienta informujemy odrazu o ewentualnych opóźnieniach spowodowanych albo dużą ilością wysyłek albo też brakiem towaru. Ludzie nie odbierają emailii, a później wylewają swoje żale na forach..

Raz jeszcze powtarzam, nikogo nigdy nie oszukaliśmy i odpisujemy na wszystkie e-maile. Oczywiście zdarzają się sytuacje, gdzie ciężko się do nas dodzwonić, bądź odpisujemy na e-maila po 2-3 dniach. Proszę nas też zrozumieć ... Każde niedogodności zawsze staramy się zrekompensować rabatem, czy też gratisami... (2017/12/06 10:16)

fishark


Jest coś takiego jak "stany magazynowe", produkt się kończy - powinno być "brak towaru" i brak możliwości zakupu. "W przypadku braku produktu jest orientacyjny czas dostawy" po co? Nie lepiej zrobić "orientacyjny czas do dostępności towaru i zakupu". (2017/12/06 11:02)

i-wedkarski


Fishark masz racje, jednak każde rozwiązania mają swoje plusy i minusy. Dzięki temu mamy sporo klientów którzy są zadowoleni, bo ściągamy produkty niedostępne nigdzie w polsce... (2017/12/06 11:43)

erykom


Winny zawsze się tłumaczy... (2017/12/06 15:31)

i-wedkarski


erykom, najłatwiej hejtować i wytykać na forum. Napisałeś, że coś kiedyś u nas kupiłeś, później nie kupowałeś, dobrą opinią się nie podzielisz, ale do wytykania pierwszy. Taka natura polaków. Nie powiedziałem, że jesteśmy święci, ale też nie możemy patrzeć jak nam się wytyka niestworzone rzeczy. Na kilka tysięcy transakcji każdemu coś się może przytrawfić, ale realizujemy wszystkie zamówienia z należytą starannością, zostając w kontakcie.... (2017/12/06 16:45)

erykom


Kupowałem kiedyś ale w Wędkarski.com a nie w  i-wędkarski.Bynajmniej nie przypominam sobie żebym coś u Was kupował w przeszłości.Bynajmniej już wiem że nigdy u Was nic nie kupię i dzięki takim opiniom jak ta autora tego wątku antyreklama poszła w świat...Takie wiadomości rozchodzą sie szybko.Poczytałem o Waszy msklepie i wiele opinii jest negatywnych.  "Oczywiście zdarzają się sytuacje, gdzie ciężko się do nas dodzwonić, bądź odpisujemy na e-maila po 2-3 " Dziękuje za takie zakupy gdzie mam czekać tyle na odpowiedź... (2017/12/06 18:24)

i-wedkarski


erykom , no właśnie sam się gubisz w swoich postach a roztrzęsasz temat który Ciebie nie dotyczy! Dnia 2017/04/22 o 13:18 napisałeś, że u nas coś kupowałeś. Teraz piszesz, że nie kupowałeś. Także myślę, że temat Ciebie nie dotyczy, a hejtujesz nas! To, że zdarzają nam się opóźnienia w odpowiedziach, niestety ale są dni gdzie ilość zamówień sięga zenitu, i nie ma jak się wyrobić. Cały czas poprawiamy nasz system i działanie sklepu. Niestety jest taka zasada, że ludzie, którzy zostali obsłużeni dobrze żadko dzielą się swoją opinią. W naszym przypadku na szczęście 99,9% jest zadowolona. Dziękuję za dobrą opinię Vlodzitsu - kupił wszystko było dobrze i jest zadowolony. W moim imieniu dziękuję wszystkim za te dobre i złe słowa, dzięki temu wiemy co mamy poprawić.  Temat zamykam, gdyż nie ma sensu przepychać się łokciami z kimś, kto nie kupował u nas nic i tylko hejtuje. (2017/12/07 09:17)

erykom


Kolega nawet nie umie rozpoznać dwóch różnych sklepów i próbuje coś wmówić...Żebyście tak szybko odpisywali każdemu na temat zakupów jak tutaj na forum to byłoby super...Bez odbioru... (2017/12/07 16:43)

Wedkuje.pl poleca

Aplikacja