iWędkarski. pl mam problem

/ 12 odpowiedzi
Witam wszystkich moczykiji mam problem z tym sklepem,otóż zamówiłem fotel elektrostatyk cuzo,wysłałem 280zł,czekam prawie 2tygodnie i zadnej od sklepu wiadomości nie mam ,prubowałem dzwonić lecz tylko automatyczna sekretarka,nie wiem co dalej, sklep znajduje sie w Gnieżnie,chuba mnie wydymali ,napiszcie coś.
erykom


Następny raz kolego kupuj za pobraniem a unikniesz takich kłopotów (2017/04/07 15:18)

Jarek11


Niepochlebnych opinii jest sporo w necie na temat tego sklepu.
Jeśli masz dowód zapłaty to zgłoś na policje ale  szczerze wątpię czy odzyskasz kasę.

Napisz im na FB ciekawe co odpiszą.
Podobno konto na allegro mają zabloklowane. (2017/04/07 15:47)

ryukon1975


Napisz o wyniku tej transakcji. Przed zakupami w takich sklepach warto ostrzegać innych. Sam fakt że nie odbierają telefonu przez tak długi czas jak dla mnie już dużo znaczy. I nie ma w tym znaczeniu nic dobrego. :) (2017/04/07 16:06)

fabia14


witam skorzystam z FB ,w międzyczasie dodzwoniłem się pod inny numer ,podałem nr. zamówienia,pan powiedział, że sprawdzi i oddzwoni,i nie oddzwonił,ani ja nie moge się na ten numer dodzwonić,ale będę prubował,dzięki za zainteresowanie. (2017/04/08 14:39)

Sith


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-( (2017/04/08 15:01)

fabia14


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-(

nie każdy może być geniuszem dyktanda, jak chcesz zabierać głos to przynajmniej w temacie to zrób, bez pozdrowień
 

  (2017/04/08 21:49)

Sith


Zeusie, Ty czytasz i nie grzmisz?!
O polska pisownio, niedługo całkiem zanikniesz w narodzie...!
;-( ;-( ;-(

nie każdy może być geniuszem dyktanda, jak chcesz zabierać głos to przynajmniej w temacie to zrób, bez pozdrowień
To korzystaj chociaż z edytora tekstu (ikonka "wklej") on Ci poprawi błędy.
Takie proste, wystarczy pomyśleć, to nie boli ...
  (2017/04/09 10:35)

lragus


Witam wszystkich moczykiji mam problem z tym sklepem,otóż zamówiłem fotel elektrostatyk cuzo,wysłałem 280zł,czekam prawie 2tygodnie i zadnej od sklepu wiadomości nie mam ,prubowałem dzwonić lecz tylko automatyczna sekretarka,nie wiem co dalej, sklep znajduje sie w Gnieżnie,chuba mnie wydymali ,napiszcie coś.

Witam, znaleźliśmy się w podobnej sytuacji. Ja złożyłem zamówienie na ten fotel 05-04-2017, do tej pory cisza o przejżeniu opinni w internecie (niestety dopiero dzisiaj) postanowiłem nie czekać. Napisałem dzisiaj im w formularzu kontaktowym że żądam zwrotu kasy zobaczymy czy odpiszą.  Jeśli do weekendu nie będzie reakcji z ich strony to mam znająmą Radcę Prwnego i Ona zajmnie się tą sprawą. Jak coś będę wiedział to napiszę. Gdyby się do Ciebie odezwali to prosze napisz co i jak. Jak byś mógł jeszcze podać mi nr. tel. na który się dodzwoniłeś to ja zadzwonie jutro i sobie z nimi pogadam. (2017/04/12 21:55)

lragus


Ok. sprawa wyjaśniona.
Dzisiaj około godziny 11:10 zadzwoniłem do sklepu stacionarnego pod  nr 721087433, Powiedziałem że złożyłem zamówienie na które czekam już 8 dzień a powinienem 2-5 dni czekac i nie dostałem żadnych informacji o przeciągnięciu sie czasu realizacji. Powiedziałem mu że poszperałem w internecie i znam opinnie na ich temat i to jak traktują klientów. Zażądałem zwrotu pieniędzy do końca tygodnia, inaczej po weekendzie zgłaszam sprawe na policję i do rzecznika praw ochrony konkurencji i konsumentów.
Pan poprosił o numer zamówienia i powiedział że oddzwoni.
Jako że widziałem Twoją sytuację że nie oddzwonił to zastrzegłem go, że wiem, że nie oddzwaniają do klientów i że w przypadku braku kontktu załatwie sprawe jak wyżej napisałem.
Po 5minutach telefon: Że przeprasza, że nie mieli na stanie (zapewne kłamstwo), że jeśli sobie tego życzę to jutro wysyłają towar chyba że nadal chce zwrotu kasy. Ja poprosiłem o zwrot, przesłałem na facebooku dane do przelewu i poprosiłem o potwierdzenie zlecenia przelewu. O godzinie 11:30 dostałem potwierdzenie przelewu zwrotnego. Najpóźniej jutro powinna być kasa.
Polecam zrobić podobnie, stanowczo zażądać zwrotu pieniędzy i powinno sie udać.
Miałem jescze krótką konwersację na fb z nimi na temat obsługi klientów i trochę poradziłem Panu żeby zaczeli dbać o klientów bo inaczej szybko nie będą mieli komu sprzedawać. Pan oznajmnił mi że pracują nad lepszą obsługa.
Oby nie było z późno.
Pozdrawiam i życze szczęśliwego wyjeśnienia.

Wesołych Świąt :)
  (2017/04/13 11:57)

fabia14


Witam
Wczoraj znalazłem chwię czasu,napisałem do nich email,z ostatecznym terminem wysyłki lub
zwrot kasy, do 28-piątek,jeżeli się nie dostosują to powiadamiam policję o wyłudzenie pieniędzy
podałem też mój nr.tel.ciekawe jak zareagują,ten nr.tel.na który się raz dodzwoniłem,to ten sam co Iragus dzwonił
pozdrawiam (2017/04/17 15:04)

fabia14


Witam
po dłógich bojach fotel cuzo dotarł do mnie
przestrzegam przed tymi oszustami .
Pozdrawiam,może w sobotę na rybki. (2017/04/22 11:58)

erykom


Dobrze wiedzieć że lecą w h..a,kiedyś coś tam u nich kupiłem ale już raczej nigdy nic nie zamówię po tym co odwalają (2017/04/22 13:18)

Wedkuje.pl poleca

Aplikacja