Internetowy sklep wędkarski - opinie

/ 87 odpowiedzi
wedkarskicom


Wkleiłem w kilku wątkach... wpiszę jeszcze tutaj aby przestrzec kolegów.



Ja niestety wedkarski.com nie mogę polecić. Wszystko pięknie do czasu reklamacji. Panowie bezczelnie walą w ch**a!

Kupiłem u nich prawie cały zestaw spiningowy - wędka, kołowrotek, masa przynęt i jakieś akcesoria. Niestety po miesiącu bacik Mikado Lexus Sapphire złamał się przy wyrzucie przynęty. Przynęta była lekka, bacik dbany - przewożony zawsze w twardym pokrowcu więc ewidentnie wada towaru. Był początek czerwca - szczyt sezonu, więc zależało mi na szybkiej wymianie w związku z tym powołując się na niezgodność towaru z umową wskazałem w dokumencie reklamacyjnym, iż oczekuję wymiany wędki na nową przez sprzedawcę. Po dwóch tygodniach oczekiwania bez żadnego kontaktu ze strony obsługi wysłałem maila z pytaniem co i jak. Jakiś gamoń odpisał mi, że wędka została wysłana na naprawę do producenta i potrwa to trzy tygodnie!!! Wysłali do naprawy i nie raczyli nawet odnieść się do mojego żądania wymiany na nową. Oczywiście nie zgodziłem się na takie rozwiązanie, powołałem na swoje prawo do wyboru sposobu rozpatrzenia reklamacji. Nie zgadniecie jaka była reakcja tych krętaczy... postanowili zrobić mi na złość i odmówili wysłania wędki ściemniając, że jej nie mają a to co widnieje na stronie sklepu to pomyłka!!! :) Uparli się na zwrot pieniędzy byle uprzykrzyć mi życie. Klient nasz cham bo zapragnął wymiany wadliwego towaru na nowy. NIE POLECAM!


Witam Panie Jakubie,

Pańska sprawa została załatwiona  tak szybko, jak tylko potrafiliśmy.  Zgłosił się Pan do nas i po przesłaniu numeru rachunku bankowego w 24 godziny otrzymał Pan zwrot kosztów na swoje konto wraz z kosztem przesyłki.

Niestety powołał się Pan na ustawę i chciał Pan mieć wędkę od ręki, na już, a my takowej w tym czasie nie mieliśmy. Także u dystrybutora, w firmie Mikado, nie była ona dostępna od ręki, tak więc ustawa na którą sam się Pan powołał nie zostawiała nam innego rozwiązania jak zwrot kosztów.

Oczywiście za wszelkie niedogodności przepraszamy, postaramy się na przyszłość wyciągnąć wnioski.


Pozdrawiam,
Jakub Jakubowski
kierownik sklepu

(2015/07/27 16:27)

kuba epa


Panie kierowniku Jakubie. Słabi jesteście!
A mówiąc wprost jesteście oszustami. Owszem, kłamie Pan również teraz! Wkurzyliście się, że nie chcę czekać na naprawę bo potrzebuję wędziska na już więc postanowiliście mi go nie wysyłać KŁAMIĄC, że go nie ma. Nie jest to prawda! Dowód? Proszę bardzo!

24.06 otrzymałem informację, że wędki nie ma a to co na stronie to błąd magazynowy. 2 szt były na sklepie ale niech Wam będzie, że przez pomyłkę. Ale 26.06 nadal jedna sztuka była dostępna! Wiecie, że macie błąd, ktoś kupuje jedną z dwóch "niedostępnych" wędek a Wy nic z tym nie robicie. Śmieszne!
Załączyłbym w tym miejscu skany ze sklepu i czekałbym z asem w rękawie aż pogrąży się Pan w swoim matactwie do końca ale szkoda mi czasu bo lecę na ryby.

Informuję zatem iż 26 czerwca - dwa dni po tym jak OKŁAMALIŚCIE mnie, że wędki nie macie kupiłem ją od Was na nazwisko i adres kolegi Ty kłamliwy, czerpiący przyjemność z uprzykrzania komuś życia, pajacu. Nawiasem mówiąc nie dostałem paragonu ale mam dowód zakupu, list przewozowy i oczywiście wędkę! Zaprzeczysz czy przyznajesz, że jesteś kłamcą?

Szach mat oszuści! Nic już u Was nie kupię. (2015/08/18 16:09)

Sith



No cóż, każdy ma swoje traumy.
Ja dokonuję w  http://www.wedkarski.com/  90% moich zakupów i nigdy nie miałem żadnych problemów.
Jedyna na przestrzeni reklamacja (nadlewki lakieru na wędzisku) została załatwiona w cztery dni. Kurier przywiózł mi wędzisko bez wad, a zabrał reklamowane. Nie poniosłem z tego tytułu żadnych kosztów. Nie miałem żadnych kłopotów. Może dla tego, że jestem kulturalny i nieagresywny...
Szczerze polecam ten sklep! (2015/08/18 17:14)

biker1


Witam. Rozmowa gorąca przez wiele lat, co chodzi o sklepy internetowe jest jeden prosty sposób na zakupy. Nazywa się " REGULAMIN SKLEPU" czytając go wiem czy będę w nim kupował czy nie no i oczywiście asortyment. Kupuję w kilku sklepach internetowych ze względu na asortyment nie wszystkie sklepy nie mają pełnego asortymenty dostępnego na rynku światowym. Sam prowadzę sprzedaż stacjonarną i nic tak nie wkurza jak klient który zdanie zaczyna od słowa "KU******** OSZU ************" NIESTETY!!!!!! taki klient na dzień dobry jest traktowany tak samo jak traktuje nas, dostaje 14 dni na odpowiedz i 14 dni na realizację reklamacji.
Ale nie o to chodzi moim zdaniem ludzie kupują i ludzie nas obsługują. WIĘCEJ SZACUNKU DLA INNYCH I BĘDZIE MIŁO SZYBKO I TANIO, BEZ PROBLEMOWO I ROZMOWA.
Pozdrawiam kupujących i sprzedających ::)) (2015/08/22 09:25)

Sith


 (...) moim zdaniem ludzie kupują i ludzie nas obsługują. WIĘCEJ SZACUNKU DLA INNYCH I BĘDZIE MIŁO SZYBKO I TANIO, BEZ PROBLEMOWO I ROZMOWA. (...)


Nic dodać nic ująć... (2015/08/22 11:44)

kuba epa


To nie tak kolego. Sposób składania był bardzo daleki od tego jak zdecydowałem się opisać jej przebieg. Standardowo, grzecznie, beż bluzgów i krzyków. Wysłałem wędkę kurierem z ładnie opisanym uszkodzeniem i poprosiłem o wymianę na nową. Zależało mi na tym a nie na naprawie przez gwaranta bo jechałem na wakacje i chciałem ją ze sobą zabrać. Sam prowadzę firmę, która sprzedaje również przez internet i powiem Ci, że u nas zawsze klient nasz pan stąd moja frustracja kiedy dotarło do mnie, że wedkarski.com po prostu robi mi na złość. Tak zwyczajnie, po chamsku robi mi na złość. Sam bym sobie na takie postępowanie nie pozwolił i komuś również takich akcji nie zapominam. (2015/08/24 12:25)

wedkarskicom


Panie kierowniku Jakubie. Słabi jesteście!
A mówiąc wprost jesteście oszustami. Owszem, kłamie Pan również teraz! Wkurzyliście się, że nie chcę czekać na naprawę bo potrzebuję wędziska na już więc postanowiliście mi go nie wysyłać KŁAMIĄC, że go nie ma. Nie jest to prawda! Dowód? Proszę bardzo!

24.06 otrzymałem informację, że wędki nie ma a to co na stronie to błąd magazynowy. 2 szt były na sklepie ale niech Wam będzie, że przez pomyłkę. Ale 26.06 nadal jedna sztuka była dostępna! Wiecie, że macie błąd, ktoś kupuje jedną z dwóch "niedostępnych" wędek a Wy nic z tym nie robicie. Śmieszne!
Załączyłbym w tym miejscu skany ze sklepu i czekałbym z asem w rękawie aż pogrąży się Pan w swoim matactwie do końca ale szkoda mi czasu bo lecę na ryby.

Informuję zatem iż 26 czerwca - dwa dni po tym jak OKŁAMALIŚCIE mnie, że wędki nie macie kupiłem ją od Was na nazwisko i adres kolegi Ty kłamliwy, czerpiący przyjemność z uprzykrzania komuś życia, pajacu. Nawiasem mówiąc nie dostałem paragonu ale mam dowód zakupu, list przewozowy i oczywiście wędkę! Zaprzeczysz czy przyznajesz, że jesteś kłamcą?

Szach mat oszuści! Nic już u Was nie kupię.



Szanowny Panie, Pańska reklamacja została załatwiona zgodnie z prawem, niezwłocznie otrzymał Pan zwrot środków za wędkę, co kończy sprawę. Jako sklep nie mamy sobie nic do zarzucenia, choć za wszelkie niedogodności jakie Pana spotkały przepraszamy.

Pozdrawiam,
Jakub Jakubowski
kierownik sklepu (2016/01/07 11:46)

przemek-pawlos


no nw brakuje mi tu znanej firmy  mikado słyszałeś kiedys (2016/01/25 19:54)

Franek74


Bogatą ofertę ma sklep Expertfloat. Spławiki wędkarskie z balsy to ich specjalność, ale poza tym mają też duży wybór innych akcesoriów. Kupowałem u nich kołowrotek i wędkę. Sprzęt dobrej jakości i w przyzwoitej cenie. (2018/09/05 23:04)