Wkleiłem w kilku wątkach... wpiszę jeszcze tutaj aby przestrzec kolegów.
Ja niestety wedkarski.com nie mogę polecić. Wszystko pięknie do czasu reklamacji. Panowie bezczelnie walą w ch**a!
Kupiłem u nich prawie cały zestaw spiningowy - wędka, kołowrotek, masa przynęt i jakieś akcesoria. Niestety po miesiącu bacik Mikado Lexus Sapphire złamał się przy wyrzucie przynęty. Przynęta była lekka, bacik dbany - przewożony zawsze w twardym pokrowcu więc ewidentnie wada towaru. Był początek czerwca - szczyt sezonu, więc zależało mi na szybkiej wymianie w związku z tym powołując się na niezgodność towaru z umową wskazałem w dokumencie reklamacyjnym, iż oczekuję wymiany wędki na nową przez sprzedawcę. Po dwóch tygodniach oczekiwania bez żadnego kontaktu ze strony obsługi wysłałem maila z pytaniem co i jak. Jakiś gamoń odpisał mi, że wędka została wysłana na naprawę do producenta i potrwa to trzy tygodnie!!! Wysłali do naprawy i nie raczyli nawet odnieść się do mojego żądania wymiany na nową. Oczywiście nie zgodziłem się na takie rozwiązanie, powołałem na swoje prawo do wyboru sposobu rozpatrzenia reklamacji. Nie zgadniecie jaka była reakcja tych krętaczy... postanowili zrobić mi na złość i odmówili wysłania wędki ściemniając, że jej nie mają a to co widnieje na stronie sklepu to pomyłka!!! :) Uparli się na zwrot pieniędzy byle uprzykrzyć mi życie. Klient nasz cham bo zapragnął wymiany wadliwego towaru na nowy. NIE POLECAM!
Witam Panie Jakubie,
Pańska sprawa została załatwiona tak szybko, jak tylko potrafiliśmy. Zgłosił się Pan do nas i po przesłaniu numeru rachunku bankowego w 24 godziny otrzymał Pan zwrot kosztów na swoje konto wraz z kosztem przesyłki.
Niestety powołał się Pan na ustawę i chciał Pan mieć wędkę od ręki, na już, a my takowej w tym czasie nie mieliśmy. Także u dystrybutora, w firmie Mikado, nie była ona dostępna od ręki, tak więc ustawa na którą sam się Pan powołał nie zostawiała nam innego rozwiązania jak zwrot kosztów.
Oczywiście za wszelkie niedogodności przepraszamy, postaramy się na przyszłość wyciągnąć wnioski.
Pozdrawiam,
Jakub Jakubowski
kierownik sklepu