Do niczego jest ten sklep.
Witamy
Niniejszym, jako internetowy sklep wedkarski.com, chcielibyśmy odnieść się do opinii na temat braku towarów w naszym asortymencie. Producenci nie zawsze posiadają pełen katalogowy asortyment w swoich magazynach i stąd wynikają analogiczne braki w naszym sklepie, a to że inny sklep ma w tym samym czasie dostępny dany produkt świadczy jedynie o tym, że wcześniej sklep ten zakupił go w większej ilości i jeszcze nie sprzedał.
Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego wsłuchujemy się w nie, czego dowodem jest niniejsza odpowiedź. Jako wędkarski.com staramy się nieustannie powiększać dostępny od ręki w naszym sklepie asortyment, o czym najlepiej wiedzą nasi stali klienci.
Dziękujemy za wszystkie konstruktywne opinie w tym wątku, zarówno te pozytywne, jak i negatywne.
Skoro juz pojawił się post ze sklepu Wedkarski.com pozwolę się podzielić ze wszystkimi moją opinią w temacie plus roześlę we wszystkie opiniotwórcze znane mi miejsca (w tym inne wątki na tym forum) parę zdań na temat "profesjonalizmu" jakim mnie uraczono.
Zamówiłem wędkę i kołowrotek. Zapłaciłem w momencie dokonywania zakupu - mój błąd i nigdy go nie powtórzę - wolę zapłacić 10 PLN więcej przy odbiorze i nie ryzykować, że dostanę szmelc (kupuję sporo w internecie, w tym również drogie np. akwarystyczne rzeczy, a nigdy nie zdarzyła mi się taka niekompetencja jak w wedkarskim.com). Ale wróćmy do sprawy. Wędka przyszła uszkodzona, kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 - ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po stopniu jego zabrudzenia, w dodatku z jedną szpulą gdzie inni dają dwie w standardzie.
Poprosiłem o wymianę wędki i dosłanie brakującej szpuli. W odpowiedzi poinformowano mnie, że szpulę mogę sobie sam zakupić (zaproponowana cena wynosiła prawie 1/2 wartości kołowrotka!!! - cóż, pewnie domagałem się nie wiadomo czego...), a wędka zdaniem osoby piszącej niemożliwe, aby była uszkodzona!!! Jakież to fantastyczne proklienckie podejście, nie sądzicie??? Po wyjątkowo krótkim namyśle zrezygnowałem z zamówienia i odesłałem towar. Tu też heca, bo kurier którego sklep wspaniałomyslnie wysłał do mnie zjawił się po 5 dniach. Może słaby kurier pomyslałem mając nadzieję, że teraz juz z górki: zwróciłem przecież towar, dostanę kasę z powrotem i po jabłkach. Ale gdzież tam!!! Czekam na zwrot pieniędzy już tydzień i nic. Cisza. Przy czym sklep poinformował telefonicznie, że obciąży mnie kosztami kuriera (tak, tak - tego samego na którego 5 dni czekałem !!!) pomniejszając w ten sposób kwotę zwrotu. No przecież - w końcu sam sobie chciałem kiepskie rzeczy sprzedać. Dziś napisałem maila ponaglającego. Zobaczę, poczekam jeszcze chwilę. Jeśli nie otrzymam w ciągu dwóch dni przelewu idę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak to nie pomoże piszę pozew do sądu.
NIE, NIE i jeszcze raz NIE polecam z powodu w/w historii tego sklepu. Omijajcie go szerokim łukiem.
(2012/03/13 10:23)Skoro juz pojawił się post ze sklepu Wedkarski.com pozwolę się podzielić ze wszystkimi moją opinią w temacie plus roześlę we wszystkie opiniotwórcze znane mi miejsca (w tym inne wątki na tym forum) parę zdań na temat "profesjonalizmu" jakim mnie uraczono.
Zamówiłem wędkę i kołowrotek. Zapłaciłem w momencie dokonywania zakupu - mój błąd i nigdy go nie powtórzę - wolę zapłacić 10 PLN więcej przy odbiorze i nie ryzykować, że dostanę szmelc (kupuję sporo w internecie, w tym również drogie np. akwarystyczne rzeczy, a nigdy nie zdarzyła mi się taka niekompetencja jak w wedkarskim.com). Ale wróćmy do sprawy. Wędka przyszła uszkodzona, kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 - ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po stopniu jego zabrudzenia, w dodatku z jedną szpulą gdzie inni dają dwie w standardzie.
Poprosiłem o wymianę wędki i dosłanie brakującej szpuli. W odpowiedzi poinformowano mnie, że szpulę mogę sobie sam zakupić (zaproponowana cena wynosiła prawie 1/2 wartości kołowrotka!!! - cóż, pewnie domagałem się nie wiadomo czego...), a wędka zdaniem osoby piszącej niemożliwe, aby była uszkodzona!!! Jakież to fantastyczne proklienckie podejście, nie sądzicie??? Po wyjątkowo krótkim namyśle zrezygnowałem z zamówienia i odesłałem towar. Tu też heca, bo kurier którego sklep wspaniałomyslnie wysłał do mnie zjawił się po 5 dniach. Może słaby kurier pomyslałem mając nadzieję, że teraz juz z górki: zwróciłem przecież towar, dostanę kasę z powrotem i po jabłkach. Ale gdzież tam!!! Czekam na zwrot pieniędzy już tydzień i nic. Cisza. Przy czym sklep poinformował telefonicznie, że obciąży mnie kosztami kuriera (tak, tak - tego samego na którego 5 dni czekałem !!!) pomniejszając w ten sposób kwotę zwrotu. No przecież - w końcu sam sobie chciałem kiepskie rzeczy sprzedać. Dziś napisałem maila ponaglającego. Zobaczę, poczekam jeszcze chwilę. Jeśli nie otrzymam w ciągu dwóch dni przelewu idę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak to nie pomoże piszę pozew do sądu.
NIE, NIE i jeszcze raz NIE polecam z powodu w/w historii tego sklepu. Omijajcie go szerokim łukiem.
Dla niedowiarków - zamówienie #11046 z 27.02.2012. Prawdopodobnie i to za chwilę nie wystarczy niektórym, ale szczerze? Nie zamierzam nikomu nic udowadniać - zwyczajnie opisałem mój przypadek. Co z tym kto zrobi nie moja rzecz. Historia jest prawdziwa i tyle w temacie.
Maila nie podaję jedynie dlatego, że różne oszołomy bedą mi zaraz wysyłać bzdety, których nie chcę. Ja nie deprecjonuję całości działania sklepu. Wierzę, że są osoby, które w pełni zadowoliła obsługa. Więcej - są tacy co powiedzą, że tylko Wedkarski.com !!!
Napisałem swoją opinie, po to, aby ci, którzy się wahają mogli świadomie podjąć decyzję o zakupie.
Ps. Właśnie otrzymałem zapewnienie, że kasa w drodze. Szkoda, że wszystko zostało zrobione po moich ponagleniach, gdy de facto sklep nie miał alternatywy. A wystarczyło trochę inicjatywy i poszanowania dla potrzeb klienta.
(2012/03/13 15:25)Kupowałem w tym sklepie i nigdy nie zdażyła się wpadka.Jeżeli chodzi o asortyment gum to zawsze można szukać gdzie indziej , mi pasują Dragona .Uwagi :posortujcie sprzęt w/g firm, a ogólnie polecam
Pozdro dla miłego personelu Wędkarski.com
(2012/06/05 16:10)A jak jest w wędkarskim com z gwarancją.Czy wypełniają kartę gwarancyjną w dniu wysyłki.
(2012/09/29 12:58)
Hey, może troche odgrzewam temat, ale sam pozytyw jeśli chodzi o zakupy w wędkarski.com. Miła sympatyczna obsługa, szybka transakcja. Już dzień po przelaniu pieniedzy (robiłem przedpłate na konto) wysłano zamówiony towar. Zapewne po zaksiegowaniu. Dobę później cieszyłem się nową matchówką.
Szkoda tylko, że nie ma sklepu posiadającego w ofercie pogody na sprzedaż:)
Na poważnie wielki pozytyw i pozdrowienia dla wedkarski.com
(2013/03/29 16:09)