Internetowy sklep wędkarski - opinie

/ 88 odpowiedzi
janmar


Do niczego jest ten sklep.



Ponieważ..... Argumenty poproszę. (2012/01/20 18:02)

wedkarski


Witamy

Niniejszym, jako internetowy sklep wedkarski.com, chcielibyśmy odnieść się do opinii na temat braku towarów w naszym asortymencie. Producenci nie zawsze posiadają pełen katalogowy asortyment w swoich magazynach i stąd wynikają analogiczne braki w naszym sklepie, a to że inny sklep ma w tym samym czasie dostępny dany produkt świadczy jedynie o tym, że wcześniej sklep ten zakupił go w większej ilości i jeszcze nie sprzedał.

Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego wsłuchujemy się w nie, czego dowodem jest niniejsza odpowiedź.  Jako wędkarski.com staramy się nieustannie powiększać dostępny od ręki w naszym sklepie asortyment, o czym najlepiej wiedzą nasi stali klienci. 

Dziękujemy za wszystkie konstruktywne opinie w tym wątku, zarówno te pozytywne, jak i negatywne. (2012/01/24 16:30)

przemo1980


Witamy

Niniejszym, jako internetowy sklep wedkarski.com, chcielibyśmy odnieść się do opinii na temat braku towarów w naszym asortymencie. Producenci nie zawsze posiadają pełen katalogowy asortyment w swoich magazynach i stąd wynikają analogiczne braki w naszym sklepie, a to że inny sklep ma w tym samym czasie dostępny dany produkt świadczy jedynie o tym, że wcześniej sklep ten zakupił go w większej ilości i jeszcze nie sprzedał.

Opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego wsłuchujemy się w nie, czego dowodem jest niniejsza odpowiedź.  Jako wędkarski.com staramy się nieustannie powiększać dostępny od ręki w naszym sklepie asortyment, o czym najlepiej wiedzą nasi stali klienci. 

Dziękujemy za wszystkie konstruktywne opinie w tym wątku, zarówno te pozytywne, jak i negatywne.



O, proszę, kogo my tu mamy na forum ! :) Witamy,witamy.
Szkoda że przedstawiciel innego sklepu nie odniósł się do wpisów jakie miały tu miejsce ostatnio na jego temat:)
Myślę że nie mieli nic ciekawego , mądrego na swoją obronę do powiedzenia, to i po co...
(2012/01/24 16:48)

u?ytkownik105460


Skoro juz pojawił się post ze sklepu Wedkarski.com pozwolę się podzielić ze wszystkimi moją opinią w temacie plus roześlę we wszystkie opiniotwórcze znane mi miejsca (w tym inne wątki na tym forum) parę zdań na temat "profesjonalizmu" jakim mnie uraczono.

Zamówiłem wędkę i kołowrotek. Zapłaciłem w momencie dokonywania zakupu - mój błąd i nigdy go nie powtórzę - wolę zapłacić 10 PLN więcej przy odbiorze i nie ryzykować, że dostanę szmelc (kupuję sporo w internecie, w tym również drogie np. akwarystyczne rzeczy, a nigdy nie zdarzyła mi się taka niekompetencja jak w wedkarskim.com). Ale wróćmy do sprawy. Wędka przyszła uszkodzona, kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 - ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po stopniu jego zabrudzenia, w dodatku z jedną szpulą gdzie inni dają dwie w standardzie.

Poprosiłem o wymianę wędki i dosłanie brakującej szpuli. W odpowiedzi poinformowano mnie, że szpulę mogę sobie sam zakupić (zaproponowana cena wynosiła prawie 1/2 wartości kołowrotka!!! - cóż, pewnie domagałem się nie wiadomo czego...), a wędka zdaniem osoby piszącej niemożliwe, aby była uszkodzona!!! Jakież to fantastyczne proklienckie podejście, nie sądzicie??? Po wyjątkowo krótkim namyśle zrezygnowałem z zamówienia i odesłałem towar. Tu też heca, bo kurier którego sklep wspaniałomyslnie wysłał do mnie zjawił się po 5 dniach. Może słaby kurier pomyslałem mając nadzieję, że teraz juz z górki: zwróciłem przecież towar, dostanę kasę z powrotem i po jabłkach. Ale gdzież tam!!! Czekam na zwrot pieniędzy już tydzień i nic. Cisza. Przy czym sklep poinformował telefonicznie, że obciąży mnie kosztami kuriera (tak, tak - tego samego na którego 5 dni czekałem !!!) pomniejszając w ten sposób kwotę zwrotu. No przecież - w końcu sam sobie chciałem kiepskie rzeczy sprzedać. Dziś napisałem maila ponaglającego. Zobaczę, poczekam jeszcze chwilę. Jeśli nie otrzymam w ciągu dwóch dni przelewu idę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak to nie pomoże piszę pozew do sądu.

NIE, NIE i jeszcze raz NIE polecam z powodu w/w historii tego sklepu. Omijajcie go szerokim łukiem.

(2012/03/13 10:23)

ZanderHunter


Faktycznie przykra sprawa nie wypowiem się na temat tego sklepu wędkarski.com gdyż nigdy tam nie robiłem zakupów ale z czystym sumieniem polecam:)))

http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/pl/index.html (2012/03/13 11:47)

ryukon1975


Skoro juz pojawił się post ze sklepu Wedkarski.com pozwolę się podzielić ze wszystkimi moją opinią w temacie plus roześlę we wszystkie opiniotwórcze znane mi miejsca (w tym inne wątki na tym forum) parę zdań na temat "profesjonalizmu" jakim mnie uraczono.

Zamówiłem wędkę i kołowrotek. Zapłaciłem w momencie dokonywania zakupu - mój błąd i nigdy go nie powtórzę - wolę zapłacić 10 PLN więcej przy odbiorze i nie ryzykować, że dostanę szmelc (kupuję sporo w internecie, w tym również drogie np. akwarystyczne rzeczy, a nigdy nie zdarzyła mi się taka niekompetencja jak w wedkarskim.com). Ale wróćmy do sprawy. Wędka przyszła uszkodzona, kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 - ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po stopniu jego zabrudzenia, w dodatku z jedną szpulą gdzie inni dają dwie w standardzie.

Poprosiłem o wymianę wędki i dosłanie brakującej szpuli. W odpowiedzi poinformowano mnie, że szpulę mogę sobie sam zakupić (zaproponowana cena wynosiła prawie 1/2 wartości kołowrotka!!! - cóż, pewnie domagałem się nie wiadomo czego...), a wędka zdaniem osoby piszącej niemożliwe, aby była uszkodzona!!! Jakież to fantastyczne proklienckie podejście, nie sądzicie??? Po wyjątkowo krótkim namyśle zrezygnowałem z zamówienia i odesłałem towar. Tu też heca, bo kurier którego sklep wspaniałomyslnie wysłał do mnie zjawił się po 5 dniach. Może słaby kurier pomyslałem mając nadzieję, że teraz juz z górki: zwróciłem przecież towar, dostanę kasę z powrotem i po jabłkach. Ale gdzież tam!!! Czekam na zwrot pieniędzy już tydzień i nic. Cisza. Przy czym sklep poinformował telefonicznie, że obciąży mnie kosztami kuriera (tak, tak - tego samego na którego 5 dni czekałem !!!) pomniejszając w ten sposób kwotę zwrotu. No przecież - w końcu sam sobie chciałem kiepskie rzeczy sprzedać. Dziś napisałem maila ponaglającego. Zobaczę, poczekam jeszcze chwilę. Jeśli nie otrzymam w ciągu dwóch dni przelewu idę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak to nie pomoże piszę pozew do sądu.

NIE, NIE i jeszcze raz NIE polecam z powodu w/w historii tego sklepu. Omijajcie go szerokim łukiem.





Dlaczego ja w to nie wierzę?:)
Dlaczego wyczuwam konkurencję która się poniża do takich chwytów?:) (2012/03/13 12:17)

u?ytkownik105460


Dla niedowiarków - zamówienie #11046 z 27.02.2012. Prawdopodobnie i to za chwilę nie wystarczy niektórym, ale szczerze? Nie zamierzam nikomu nic udowadniać - zwyczajnie opisałem mój przypadek. Co z tym kto zrobi nie moja rzecz. Historia jest prawdziwa i tyle w temacie.

Maila nie podaję jedynie dlatego, że różne oszołomy bedą mi zaraz wysyłać bzdety, których nie chcę. Ja nie deprecjonuję całości działania sklepu. Wierzę, że są osoby, które w pełni zadowoliła obsługa. Więcej - są tacy co powiedzą, że tylko Wedkarski.com !!!

Napisałem swoją opinie, po to, aby ci, którzy się wahają mogli świadomie podjąć decyzję o zakupie.

Ps. Właśnie otrzymałem zapewnienie, że kasa w drodze. Szkoda, że wszystko zostało zrobione po moich ponagleniach, gdy de facto sklep nie miał alternatywy. A wystarczyło trochę inicjatywy i poszanowania dla potrzeb klienta.

(2012/03/13 15:25)

wedkarski


Może tym razem wędka miała jakieś drobne uszkodzenie, my z klientem nie dyskutujemy tylko zwracamy pieniążki. Po to jest procedura reklamacji/zwrotów, aby z niej korzystać i tak też się stało w tym przypadku, klient otrzymał od nas przelew zwrotny na konto. To nie jest świadome działanie z naszej strony, że „”wypychamy” jakiś towar. Każdego miesiąca realizujemy kilkaset zamówień i nie jesteśmy w stanie fizycznie sprawdzić każdy produkt przed jego wysyłką. Ponieważ wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, zakładamy także, że są w 100% sprawne. Natomiast w przypadku kołowrotka przedstawiciel dystrybutora sprawdził odesłany do nas egzemplarz kołowrotka i potwierdził, że jest on w 100% sprawy i kompletny. W zestawie nie było dodatkowej szpuli i żaden sklep na terenie Polski nie posiadał tego kołowrotka w zestawie z dodatkową szpulą, bo dystrybutor nie posiadał takich zestawów.

Niestety na incydentalne zamówienia typu szczytówka, dodatkowa szpula itp.- dystrybutorzy dyktują wysokie ceny. Sklep wedkarski.com takie zamówienia realizuje traktuje jako wyjście do klienta, ponieważ w zwykłej ofercie akcesoria te nie są dostępne właśnie ze względu na ceny.

W przyszłości w przypadku zastrzeżeń co do pracy personelu prosimy o telefon i rozmowę z kierownikiem, wszelkie zastrzeżenia osoba ta wyjaśni od ręki bez zbędnej zwłoki.

Jednocześnie przepraszamy szanownego klienta, za wszelkie niedogodności jakich doznał podczas dokonywania zakupów. (2012/05/29 12:22)

wedkarski


Skoro juz pojawił się post ze sklepu Wedkarski.com pozwolę się podzielić ze wszystkimi moją opinią w temacie plus roześlę we wszystkie opiniotwórcze znane mi miejsca (w tym inne wątki na tym forum) parę zdań na temat "profesjonalizmu" jakim mnie uraczono.
Zamówiłem wędkę i kołowrotek. Zapłaciłem w momencie dokonywania zakupu - mój błąd i nigdy go nie powtórzę - wolę zapłacić 10 PLN więcej przy odbiorze i nie ryzykować, że dostanę szmelc (kupuję sporo w internecie, w tym również drogie np. akwarystyczne rzeczy, a nigdy nie zdarzyła mi się taka niekompetencja jak w wedkarskim.com). Ale wróćmy do sprawy. Wędka przyszła uszkodzona, kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 - ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po stopniu jego zabrudzenia, w dodatku z jedną szpulą gdzie inni dają dwie w standardzie.
Poprosiłem o wymianę wędki i dosłanie brakującej szpuli. W odpowiedzi poinformowano mnie, że szpulę mogę sobie sam zakupić (zaproponowana cena wynosiła prawie 1/2 wartości kołowrotka!!! - cóż, pewnie domagałem się nie wiadomo czego...), a wędka zdaniem osoby piszącej niemożliwe, aby była uszkodzona!!! Jakież to fantastyczne proklienckie podejście, nie sądzicie??? Po wyjątkowo krótkim namyśle zrezygnowałem z zamówienia i odesłałem towar. Tu też heca, bo kurier którego sklep wspaniałomyslnie wysłał do mnie zjawił się po 5 dniach. Może słaby kurier pomyslałem mając nadzieję, że teraz juz z górki: zwróciłem przecież towar, dostanę kasę z powrotem i po jabłkach. Ale gdzież tam!!! Czekam na zwrot pieniędzy już tydzień i nic. Cisza. Przy czym sklep poinformował telefonicznie, że obciąży mnie kosztami kuriera (tak, tak - tego samego na którego 5 dni czekałem !!!) pomniejszając w ten sposób kwotę zwrotu. No przecież - w końcu sam sobie chciałem kiepskie rzeczy sprzedać. Dziś napisałem maila ponaglającego. Zobaczę, poczekam jeszcze chwilę. Jeśli nie otrzymam w ciągu dwóch dni przelewu idę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak to nie pomoże piszę pozew do sądu.
NIE, NIE i jeszcze raz NIE polecam z powodu w/w historii tego sklepu. Omijajcie go szerokim łukiem.





Może tym razem wędka miała jakieś drobne uszkodzenie, my z klientem nie dyskutujemy tylko zwracamy pieniążki. Po to jest procedura reklamacji/zwrotów, aby z niej korzystać i tak też się stało w tym przypadku, klient otrzymał od nas przelew zwrotny na konto. To nie jest świadome działanie z naszej strony, że „”wypychamy” jakiś towar. Każdego miesiąca realizujemy kilkaset zamówień i nie jesteśmy w stanie fizycznie sprawdzić każdy produkt przed jego wysyłką. Ponieważ wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, zakładamy także, że są w 100% sprawne. Natomiast w przypadku kołowrotka przedstawiciel dystrybutora sprawdził odesłany do nas egzemplarz kołowrotka i potwierdził, że jest on w 100% sprawy i kompletny. W zestawie nie było dodatkowej szpuli i żaden sklep na terenie Polski nie posiadał tego kołowrotka w zestawie z dodatkową szpulą, bo dystrybutor nie posiadał takich zestawów.

Niestety na incydentalne zamówienia typu szczytówka, dodatkowa szpula itp.- dystrybutorzy dyktują wysokie ceny. Sklep wedkarski.com takie zamówienia realizuje traktuje jako wyjście do klienta, ponieważ w zwykłej ofercie akcesoria te nie są dostępne właśnie ze względu na ceny.

W przyszłości w przypadku zastrzeżeń co do pracy personelu prosimy o telefon i rozmowę z kierownikiem, wszelkie zastrzeżenia osoba ta wyjaśni od ręki bez zbędnej zwłoki.

Jednocześnie przepraszamy szanownego klienta, za wszelkie niedogodności jakich doznał podczas dokonywania zakupów. (2012/05/29 12:40)

henryk58


Kupowałem w tym sklepie i nigdy nie zdażyła się wpadka.Jeżeli chodzi o asortyment gum to zawsze można szukać gdzie indziej , mi pasują Dragona .Uwagi :posortujcie sprzęt w/g firm, a ogólnie polecam

Pozdro dla miłego personelu Wędkarski.com 

(2012/06/05 16:10)

wedkarski


Witamy,

temat gum jest nam znany, powoli robimy już przymiarki w kierunku znacznego rozszerzenia oferty gum, a z pewnością dotyczy to uzupełnienia oferty gum Dragon. Myślimy także nad wprowadzeniem kolejnej marki gum, jednak tutaj prosimy o cierpliwość.


Sortowanie po producentach jest dostępne w naszym sklepie prawie od samego początku działalności sklepu. W lewym menu po kliknięciu w konkretną kategorię sprzętu pojawia się dodatkowe menu z podziałem tego sprzętu na podkategorie, a poniżej pojawia się zestaw filtrów, do filtrowania produktów po cenie, producencie, charakterystycznych cechach itp. Wystarczy przy napisie producent nacisnąć przycisk rozwiń, następnie trzeba zaznaczyć wybraną nazwę producenta i przycisnąć przycisk filtruj.

Za wszelkie uwagi dot. funkcjonalności sklepu oraz jego działania bardzo dziękujemy. W przyszłości prosimy zgłaszać je bezpośrednio do nas, co umożliwi nam szybsze wprowadzanie ewentualnych poprawek i udogodnień. (2012/06/11 08:55)

konradjc


a ja robiłem ostatnio zakupy w bass-sklep.pl i proszę:
sklep wedkarski bass-sklep.pl jest kiepski:
1. na stronie sklepu zamieszczone są produkty z informacją że produkt "jest", a prawda jest inna, po złożeniu zamówienia okazuje sie ze nie ma na stanie i oferują coś innego. Oczywiście sprawa braku na stanie wychodzi na jaw dopiero jak klient sam się zainteresuje, jak bym sie nie odezwał to czekałbym do u....nej śmierci na info od nich.
2. w paczce został wysłany produkt którego nie zamawiałem - no cóż, nie mieli konkretnego produktu konkretnej firmy, wiec wsadzili w paczke zamiennik innej firmy.
3. Nie informują klienta o fakcie z pkt 2 uważam że zostałem oszukany i są to zwykli oszuści.

Jeśli chodzi o pkt 1 to uzyskałem informację i zgodziłem się na zmiane produktu.
Jeśli chodzi o pkt 2 to proszę przeczytać pkt 3 powyżej (bez komentarza)

Na całe szczęście zamówienie było za niewielką kwotę (niecale 50 z kosztami dostawy), więc nie wykłócałem się z nimi o pkt 2. i dam sobie spokój z nimi, po prostu była to pierwsza i ostatnia przygoda ze sklepem bass-sklep.pl

Ogólnie nie polecam, aż strach pomyśleć jak bym robił u nich zakupy za kilka albo kilkanaście stówek. Nie ogarniają magazynu i tego co jest na stronie - chyba za dużo tego mają i po prostu nie ogarniają. 

Nie tak powinno to wyglądać drogi bass-sklepie.pl - jakiś automat by się przydał do aktualizacji produktów na stronie ze stanem magazynowym (są takie techniczne możliwości) i na pewno było by znacznie lepiej

pzdr (2012/08/07 23:18)

wedkarz1974


A jak jest w wędkarskim com z gwarancją.Czy wypełniają kartę gwarancyjną w dniu wysyłki.

 

(2012/09/29 12:58)

MichaleBielsko


Karta nie jest wypełniona podstawą gwarancji jest paragon który zawsze jest dołączony w przesyłce.
Osobiście polecam ten sklep trafiają się ciekawe promocje, towar zawsze solidnie zapakowany. 
Dostawa również ekspresowa na drugi dzień towar jest u mnie o ile jest dostępny w sklepie ale to wiadomo przy zamówieniu.
Polecam!!! (2012/10/03 09:28)

misticfish


ja zamówiłem 1 wędzisko zamówilem bodajże w piątek dzis mam wtorek i jeszcze nie doszło ale chyba to kwestia kuriera -wybrałem tańszego:( (2012/11/27 19:00)

spar7an


Hey, może troche odgrzewam temat, ale sam pozytyw jeśli chodzi o zakupy w wędkarski.com. Miła sympatyczna obsługa, szybka transakcja. Już dzień po przelaniu pieniedzy (robiłem przedpłate na konto) wysłano zamówiony towar. Zapewne po zaksiegowaniu. Dobę później cieszyłem się nową matchówką.

Szkoda tylko, że nie ma sklepu posiadającego w ofercie pogody na sprzedaż:)

Na poważnie wielki pozytyw i pozdrowienia dla wedkarski.com 

(2013/03/29 16:09)

MonsterFishPolska


Ja zamawiałem w tym sklepi już 3 razy i mam rabat 5%. Ogólnie polecam, szybko i miło, nawet po wpłacie na konto istnieje możliwość wymiany artykułów które kupiliśmy na inne więc ogromny +. Zawsze kurier był następnego dnia więc kolejny +. Sklep ogólnie dobrze wyposażony w wędziska i kołowrotki jednak mało glin i zanęt. Proponował bym wprowadzenie do oferty ziem i glin "Górka" gdyż są świetne, dodatkowo zanęty MVDE, Gut-Mix, Sensas, Lorpio i trochę innych i będzie super bo nie będę musiał zamawiać w 2 sklepach tylko w jednym. Ogólnie daję 4/5 jeśli zmieni się asortyment zanęt dam 5/5. Pozdrawiam. (2014/05/09 17:51)

kuba epa


Wkleiłem w kilku wątkach... wpiszę jeszcze tutaj aby przestrzec kolegów.

Ja niestety wedkarski.com nie mogę polecić. Wszystko pięknie do czasu reklamacji. Panowie bezczelnie walą w ch**a!
Kupiłem u nich prawie cały zestaw spiningowy - wędka, kołowrotek, masa przynęt i jakieś akcesoria. Niestety po miesiącu bacik Mikado Lexus Sapphire złamał się przy wyrzucie przynęty. Przynęta była lekka, bacik dbany - przewożony zawsze w twardym pokrowcu więc ewidentnie wada towaru. Był początek czerwca - szczyt sezonu, więc zależało mi na szybkiej wymianie w związku z tym powołując się na niezgodność towaru z umową wskazałem w dokumencie reklamacyjnym, iż oczekuję wymiany wędki na nową przez sprzedawcę. Po dwóch tygodniach oczekiwania bez żadnego kontaktu ze strony obsługi wysłałem maila z pytaniem co i jak. Jakiś gamoń odpisał mi, że wędka została wysłana na naprawę do producenta i potrwa to trzy tygodnie!!! Wysłali do naprawy i nie raczyli nawet odnieść się do mojego żądania wymiany na nową. Oczywiście nie zgodziłem się na takie rozwiązanie, powołałem na swoje prawo do wyboru sposobu rozpatrzenia reklamacji. Nie zgadniecie jaka była reakcja tych krętaczy... postanowili zrobić mi na złość i odmówili wysłania wędki ściemniając, że jej nie mają a to co widnieje na stronie sklepu to pomyłka!!! :) Uparli się na zwrot pieniędzy byle uprzykrzyć mi życie. Klient nasz cham bo zapragnął wymiany wadliwego towaru na nowy. NIE POLECAM! (2015/07/14 18:01)

czaro93


Kupuje tam ogólnie już od 3 albo 4 lat i nie zawiodłem się. Dla mnie spinningisty jedynie brakuje małych agrafek typu szybkozłączka i przynęt typu hand made jak woblery A. Lipińskiego, Bonito itp.. Salmiaki i Rapale są dobre ale też i drogie, a w szczególności te drugie, a woblery mikado i jaxona jeszcze sporo odstają od Salmiaków i Rapali, nie mówiąc już od wiele tańszych i lepszych hand made'ów. (2015/07/14 18:26)

Artur z Ketrzyna


wedkarski.com ma dobrą opinię i rzetelnie podchodzą do reklamacji.

Ps. ten post jak moje pozostałe nie naruszają punktu h regulaminu. Tak więc nie wiem czemu są usuwanie. Czyżby to te zmiany na wedkuje.pl? (2015/07/14 20:45)

kuba epa


Artur, moje doświadczenie pokazuje coś zupełnie innego niestety a wybierałem sklep również kierując się opiniami z forum więc dzielę się moją przygodą aby przestrzec innych. Być może podchodzą rzetelnie ale na pewno nie uczciwie ani tym bardziej fair. (2015/07/15 17:13)