Ile wydajemy na nasze hobby?

/ 33 odpowiedzi
steven seagal


Mogę pocieszyć wszystkich wędkarzy że modelarstwo jest też dosyć drogie jak nie droższe niż wędkarstwo. Tak szybko licząc kupując pierwszy model to wydatek rzędu 2000zł i z reguły jego pierwszy lot nie trwa dłużej niż 5 sekund maksymalnie do 3 minut. A kończy się spektakularną kraksą z reguły. Większość nie poprzestaje na pierwszym modelu, to ciągnie się dalej. czyli kolejny model to ok. 1000 zł. potem dochodzą części które się zużywają non stop czyli śmigła pakiety, paliwo do modeli, serwa średni miesięczny wydatek na to jest w granicach 250 zł. podsumowując: TANIO NIE JEST! (2012/04/19 19:24)

mopsik


drogi sport to wędkarstwo...powiem tak...jeszcze 2 lata temu było sporo wędkarzy nad wodą...rok temu naprawdę mało...i to z powodu ze z rybą gorzej bo rybacy szaleją ale też myslę że wędkarzy na coraz mniej stać...tylko tacy "wariaci" jak my jeżdżą...ogólnie piękny sport ..hobby...ale bardzo drogi..rocznie to faktycznie kilka tyś...myślę że 2-3 tyś...i to bez kosztów paliwa... (2012/04/19 20:05)

Lutii


Witam serdecznie wszystkich. Powiem szczeze ze chyba nawet nie chcialbym sie dowiedziec. Raz podliczylem swoj calysprzet co posiadam i juz mi wyszlo ponad 10tys a dodac wlasnie zanety,przynety zywe jak i sztuczne,paliwo to poprostu by byla masakra! (2012/04/19 20:40)

seba870428


w całym sezonie każdemu grubo wychodzi kasy z portfela na nasza pasje,ale jak nie na to?to na co wydawac;-)na kobiety,yyyyyyyyyyyy nie ma takiej satysfakcji jak cisza i kij nad tafla wody!!!!!!! (2012/04/19 21:06)

mopsik


Seba...bezcenne... (2012/04/19 21:55)

Bernard51


w całym sezonie każdemu grubo wychodzi kasy z portfela na nasza pasje,ale jak nie na to?to na co wydawac;-)na kobiety,yyyyyyyyyyyy nie ma takiej satysfakcji jak cisza i kij nad tafla wody!!!!!!!

A nóż sie trafi zlota rybka i spelni nasze życzenia to by byla frajda.
Tylko na jaki hak taka rybke zlowic i tu jest pytanie??
(2012/04/29 09:27)

berthold


dużo za dużo za tyle siedzenia bez efektów przeważnie w 90% (2012/04/29 10:26)

Bernard51


Kazde hobby to wydatek ale jeszcze nie ma polowy sezonu
a trzeba bylo dokupic niektore akcesoria jak zylka plecionka
 przyponowki olowie koszyki sprezyny wolframy stalki haki kotwice
ale na wiosne mniej wydalem byly zapasy ale szybko wyszly.
Spacer za grzybami po lesie jest tanszym hobby !!
Juz sie pokazuja w sobote przynioslem czrwonych pare 2borowiki
 prwdziwych  tez kilka zupa byla ale zadnego zapachu i smaku to nie mialo,
 jeszcze jak pianka sa te grzybki.
Pozdrawiam ! (2012/05/25 07:01)