Haczyki, żyłki i inny sprzęt Wasze opinie

/ 16 odpowiedzi
Witajcie ;] Mam pytanko jakie stosujecie haki ? linki przyponowe i krętliki ? Ja uzywam Kamatsu ale jakoś straciłem do nich zaufanie,szczególnie jak hak na karpie złamał się przy wyciąganiu kombinerkami z pyska ryby, planuje coś z oferty Ownera i wpadłem na te haki http://allegro.pl/haczyk-owner-iseama-nr-8-op-9szt-50188-haczyki-i1770802177.html .Co do linek od początku sezonu używam Dragon XT 69 linki w wodzie są praktycznie niewidoczne :)) Teraz kolej na krętliki i tu nie mam żadnego doświadczenia na allegro oglądałem takie do zestawów karpiowych krętliki co myślicie o nich ? Poszukuje jakiegoś piórnika w którym można by było przechowywać przypony różnej długości.Mam nadzieje że pomożecie w wyborze tych drobiazgów :))

Pozdrawiam
Sebastian :))
ryukon1975

Jeśli chodzi o haki używam :
Owner Isema, Owner Isema RV, Gamakatsu 3310, Gamakatsu 3510
wszystkie rodzaje to bardzo mocne haki.
Krętliki to różnie ostatnio kupiłem coś co się nazywa BUSHIDO  są dobre i tanie.Z droższych mam krętliki firmy Spinwal.
Żyłka Trabucco T-Force feeder.
Przypony-własny patent.Kawałek kartonu z dużego pudła,ucinam kawałek około 7/15 cm i na dłuższej ściance robię nacięcia.Nawijam na nie przypony a hak wbijam w karton ,jak kartonik się zniszczy robię nowy.:) (2011/09/11 12:15)

u?ytkownik70701

co do haków używam Kamtsu i mnie niezawodzą (2011/09/11 12:18)

Banisher10

co do haków używam Kamtsu i mnie niezawodzą

Również używam haków Kamatsu ale ich cena to ok 3-4 zł za 10 szt. a cena Ownera to 8-9 zł 20 szt. ale jaka jest różnica między Ownerem a Kamatsu,porównywałem te i te i kamatsu wypadają gorzej... A co sądzicie o krętlikach Stan-Mar ? Niestety tylko te są u mnie w sklepie ;/ (2011/09/11 18:15)

ryukon1975

Nie znam marki Stan-Mar więc nie mogę o nich nic powiedzieć.Koszt jednak nie jest duży więc myślę że trzeba kupić opakowanie czy kilka sztuk i wypróbować.
Pozdrawiam. (2011/09/11 19:49)

u?ytkownik86845