Zaloguj się do konta

Gumy z Allegro-opinie

utworzono: 2014/05/11 20:50
bol3

Mam taki dylemat. Co mam kupić? Czy http://allegro.pl/cabelas-twistery-rippery-mega-zestaw-100szt-z-usa-i4163739314.html czy http://allegro.pl/mega-paka-delalande-rippery-twistery-100szt-i4197688996.html Doradzcie mi jestem początkującym wędkarzem :) Prosze o rady [2014-05-11 20:50]

elarek1

te gumy na allegro są nic nie warte ja na twoim miejscu kupił bym kilka jakiś normalny gum w sklepie wędkarskim. [2014-05-11 21:31]

darek-salamon

Najprędzej takie rady co kupić uzyskasz w profesjonalnym sklepie wędkarskim nie na allegro,zdarza się że gumki rozpuszczają pudełko na ryby i badziewie nie warte grosza.Nie łasić się kupując kota w worku.Jako początkujący wędkarz dotykaj sprzętu rozmawiaj z profesjonalistami.Samo allegro nauczy Cię tylko szybkiego kupowania gówna , i jeszcze szybszego wydawania pieniędzy.Potem zostaniesz z całą masą niepotrzebnego sprzętu. [2014-05-11 21:55]

Artur z Ketrzyna

Mam taki dylemat. Co mam kupić? Czy http://allegro.pl/cabelas-twistery-rippery-mega-zestaw-100szt-z-usa-i4163739314.html czy http://allegro.pl/mega-paka-delalande-rippery-twistery-100szt-i4197688996.html Doradzcie mi jestem początkującym wędkarzem :) Prosze o rady

Dobra rada nie dawaj się naciągnąć na takie okazje.
Poczytaj na forum jakie gumy koledzy używają.
Lepiej mieć 10 gum coś wartych niż 100 bezużytecznych...
[2014-05-11 21:58]

bocznytrok