Gumy na szczupaka-jakie polecacie?
utworzono: 2012/10/11 10:04
Witam wszystkich!
Mam prośbę, w temacie szczupaka jestem zielony.
I stąd moje pytanie jakie gumy na szczupaka polecacie? (na jesień)
Będę łowił z brzegu na jeziorze (otomińskim). [2012-10-11 10:04]
Na ostatnim wypadzie 23.09 korzystaliśmy z różnych przynęt na szczupaka i niestety gumy nie okazały się najskuteczniejsze mimo iż znajomy miejscowy poradził nam białe kopyta. Złapane okazy były na wahadłówkę, obrotówkę i woblera.
[2012-10-11 09:27]
Zgodnie z wypowiedzią poprzednika guma tak bo tania ,ale czasami to nie wystarczy i żelazo bierze górę nad silikonem. Miałem kilka takich wypadów na zbiorniki typu gliniaka bądź żwirownia gdzie guma okazała się wybitnie "nie biorąca" a obrotówki i wahadełka czyniły cuda. Kwestia trafienia z przynętą w dany dzień na danym łowisku-ot życie spinningisty.
[2012-10-11 14:01]
Podstawą jest wstrzelenie się z przynęta w gusta ryb w danym dniu.
Zawsze obławianie zaczynam od gum bo sa uniwersalne i tanie więc nimi sonduje wode czy przypadkiem nie powstaly jakies sztuczne zaczepy :) jak silikon jest malo skuteczny to zakladam wszelkie zelastwo i na koncu woblery inaczej jest gdy znam dobrze wodę i wiem na co tam zawsze ryby dobrze reagowaly ale w ostatnim czasie nic u mnie nie dziala :/
[2012-10-11 14:20]
Podoba mi się ta odpowiedź bo to zależy od łowiska , a jeśli chodzi o tanie gumisie , to nie jest do końca prawda ,bo zdarzało mi się ucięcie paru ogonków i w zamian jest to jedna dobra blacha ?????? [2012-10-11 16:00]
Z ogonkami wiadomo jak jest ja takie przynety chowam i pozniej skladuje w puszce po odzywkach i 2x do roku wyrzucam wszystkie gumu i patrze jak tu z g***a bat ukręcić czyli z 2 zrobic jedną. Połowa gum nie ma ogonków a 2 polowa ma zniszczony pysk miejsce w ktorym guma przylega to pierścieni spajających gume z główką i wtedy wystarczy wziac jakis super klej i porobić przeszczepy :).