Zaloguj się do konta

Gruntówka - jak ją zrobić?

utworzono: 2010/08/04 00:30
Fix

Witam, jestem początkującym wędkarzem chciałbym taką gruntówkę stworzyć ;p
wędkę mam i kołowrotek jest chodzi o koszyk itp. co muszę mieć i jak dobrze zamontować :)
gruntówka - woda stojąca. Liczę na waszą pomoc.

Pozdrawiam, Adrian
[2010-08-04 00:30]

Bromar

Witam Kolegę. Podsyłam Ci link do strony gdzie trochę sobie możesz poczytać i zobaczyć o metodzie gruntowej. Bardzo dobry materiał. Jeśli coś jeszcze nie będziesz wiedział to pytaj Kolegów jak również możesz i mnie na poczcie. Chętnie Ci pomogę jeśli tylko będę mógł.
 Pozdrawiam
[2010-08-04 06:51]

Bromar

Zapomniałem wpisać link:
http://www.lakefishing.com.pl/lowie_karpia/index.php
[2010-08-04 06:53]

Matys24

Częściej łowie na spławik   a grunt to najczęściej olowka i  na włosie kulka. Ale co do koszyczka to robie to strasznie prosto większość powie że amatorsko ale  w moim przypadku na wyniki nie narzekam. Zakładam rurkę stopuje żeby nie spadła wiąrze przypon zapinam na rurce koszyk pcham do niego zanęte na hak zakładam  przynęte i sru do wody. Ot i to Ci cały mój sekret. Pozdrawiam [2010-08-04 09:30]

jogo

Witaj!

Dla początkującego...

Do prostego zestawu potrzebny będzie:

-haczyk(rozmiar, zależy od tego jaką chcesz łowic rybę)

-krętlik, lub stoper

-ciężarek

-sprężyna, koszyczek, lub ciężarek

Na główną żyłkę zakładasz sprężynę, koszyczek, lub ciężarek i wiążasz krętlik.

to krętlika po drugiej stronie wiążesz przypon(może być z cienszej żyłki, przy zaczepach stracisz co najwyżej haczyk), do przyponu dowiązujesz haczyk.

Ciężarek, lub stoper sakladasz między krętlikiem a sprężyną...

Pozdrawiam i połamania...

[2010-08-04 18:44]

kasalka