Zaloguj się do konta

Gruntowanie na rzece

utworzono: 2011/09/02 23:54
rbgd

Witam wszystkich wędkarzy!!!!!Jestem wędkarzem od jakiegoś czasu,a wędkuję we Włoszech.Łowię głównie na rzekach,i mam problem ze zbadaniem koryta.Moje ulubione miejsce to wewnętrzna strona sporej rzeki o dość dobrym prądzie,w miarę głębokiej,bo pływają małe jachciki,ale ok.10m jest dość płytko.Nie mam łódki,więc mogę liczyć tylko na wędkę z brzegu,i nie mogę wykombinować jak gdzie zaczyna się głębiej,albo gdzie mogą być jakieś zagłębienia?!.Metoda ze spławikiem się nie udaje,ze względu na prąd,i odległość:/.Szukałem różnych porad,ale nic konkretnego nie znalazłem,więc jakby ktoś miał na to sposób,znalazłby chwilę na opisanie byłbym wdzięczny:)Zaznaczam,że jestem amatorem,i wędkuję tylko w weekendy,kiedy nie pracuję,ale bardzo to lubię:))).p.s. Wędkuję głównie na grunt. [2011-09-02 23:54]

Maly123

Wal w nurt musisz coś złapac...
[2011-09-03 10:40]

marek-debicki

Zastosuj feedera dostosowanego do prądu rzeki!

 

[2011-09-03 10:41]

Witam . Najlepsze wg . mnie będzie feeder + oczywiście koszyk. Jakbyś chciał wiedziećjak wygląda dno tej rzeki to ja polecam sonde ;) a tak do tematu feeder na rzeke najlepszy
                                                                                                                      pozdro
[2011-09-03 11:00]

rbgd

Liczyłem na coś więcej,ale dzięki i za to:),a można echosondą zbadać dno z brzegu? [2011-09-03 16:38]

marek-debicki