Główki jigowe czy boczny trok na okonie?

/ 8 odpowiedzi
Witam wędkarską brać :)
Jestem początkującym spinningistą i chciałbym dowiedzieć co lepiej wybrać na okonia małe Twistery na główkach jigowych czy boczny trok ??
celkowski


jedna i druga technika jest bardzo fajna na okonia.Tą pierwszą mało fachowo ujołes ,ale jestes początkujący,więc nie ma co sie czepać,a zapewne ci chodziło jigowanie i metodą z opadu.Na począ tek odradzam bo nie jest łatwa.Natomiast polecam ci małe obrotówki okoniowe,a w szczególności firmy D.A.M Efezett (srebrne,złote,miedziane) rozmiar 1,2. Najfajniejsze są złote z naklejką czarna i żółtymi kropkami i zółto czarnym chwostem,albo srebrne z czerwoym paskami i biało czerwonym chwostem.Dla mnie naj łowniejsze,nie zalleznie gdzie łowiłlem okonia:)

A na sam początek boczny trok,naprzemiennie z obrotówką ;)

Co do robienia zestawu i techniki prowadzenia zestawu na boczny trok zanjdziesz mase artykułów. "Szukajcie,a znajdziecie" ;) (2011/05/24 00:22)

rusikus


zalezy jakie lowisko, w grążelach na boczny trok nie polowisz ^^ (2011/05/24 01:08)

celkowski


Nad zielskiem skuteczne jest obawianie obrotóweczką,prowdzisz zestaw sinusoidą na zielskiem,albo gumkami w opadzie również tuż nad zielskiem.Ale pilnuj jak prowadzisz zestaw bo jak pujdzie w zielsko to trudo będzie ci odzyskac przynęte ;) (2011/05/24 09:36)

Dama415


Wielkie dzięki za pomoc:) (2011/05/24 11:14)

tomu


jedna i druga technika jest bardzo fajna na okonia.Tą pierwszą mało fachowo ujołes ,ale jestes początkujący,więc nie ma co sie czepać,a zapewne ci chodziło jigowanie i metodą z opadu.Na począ tek odradzam bo nie jest łatwa.



Kolegę pytającego w sumie zrozumiałem, Ale Ciebie teraz @celkowski w tym zdaniu nic, a nic nie zrozumiałem. Przecież o opad się nie pytał i co mu odradzasz na początek????