Gdzie szukać sandacza ?

/ 6 odpowiedzi

Wiem, że zalew na którym często łowię zamieszkują sandacze. Chodzą słuchy, że sandacza jest w nim więcej niż szczupaka, co jest logiczne. Szczupaka zdecydowanie łatwiej złowić.

Nie mam doświadczenia w łowieniu tej ryby. Kilka lat temu łowiłem sandacze w Wiśle, ale to zupełnie inna historia niż woda stojąca. Wiem, że należałoby próbować w miejscu, gdzie dno jest kamieniste, albo przynajmniej twarde. Problem polega na tym, że nie znam takowego miejsca. Wszedzie dosc gruba warstwa mułu. Zbiornik ma głębokość 3-4 metrów, po środku koryto rzeki, brak podwodnych wysepek i podobnych urozmaiceń. Pytanie brzmi: gdzie starać się umieścić w takim razie przynętę (martwa rybka). Za odpowiedzi z góry dziękuję.

Bernard51

Wiem, że zalew na którym często łowię zamieszkują sandacze. Chodzą słuchy, że sandacza jest w nim więcej niż szczupaka, co jest logiczne.

Tu bym sie z toba nie zgodzil gdyby to bylo 30 lat temu to iow2szem sandacz wypieral sandacza(mial przewage zerowal noca) Ale dzis gdyby zalew mial 3-5 lat jest taka mozliwosc natomiast gdy juz byly zarybienia szczupakiem to moze byc odwrotnie bosandacza mozna wylowic dosc sukcesywnie a narybek pozerany jest wlasnie przez szczuplego i okonia a jak jest sum to go dopiero czysci !
Pozdrawiam! (2012/07/31 13:18)

Bernard51

Przepraszam przejezyczylem sie -- sandacz wypieral sandacza--SZCZUPAKA (2012/07/31 13:20)

Pitbul

Staraj się łowić w korycie i w okolicach uskoków dna oraz ewentualnych karczy, kamieni i innych zatopionych urwihaków.T. (2012/07/31 17:51)

poszukiwaczsandacza